پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1389
پدیدآورندگان:
یاسمن فرخ راد [پدیدآور اصلی]، نوالدین نوری [استاد راهنما]، رضا شیخ[استاد مشاور]
چکیده: هدف : هدف این تحقیق بررسی اولویت ذهنی مردم تهران درباره ی بانک ها، تاثیرپذیری مشتری از تبلیغات بانک ها و تطابق یافته ها با مدل AIDA بوده است. نوع تحقیق : این تحقیق به لحاظ سطح تحلیل از نوع تحقیقات توصیفی- تحلیلی محسوب می شود و به لحاظ کاربرد نتایج از نوع تحقیقات کاربردی می باشد. روش تحقیق : برای انجام این پژوهش از روش تحقیق "پس رویدادی" استفاده شده و عمل پرسشگری این تحقیق از طریق نظر سنجی تلفنی صورت گرفته است. روش نمونه گیری و حجم نمونه : حداقل حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران 384 نفر در نظر گرفته شده و جمعآ 400 پرسشنامه جمع آوری گردیده است.برای نمونه گیری از روش نمونه گیری اتفاقی سیستماتیک استفاده شده است. یافته های تحقیق : در نظر سنجی به عمل آمده بانک پارسیان با 22 درصد بیشترین حوزه فکری مخاطبان را دربر گرفته است و بانک ملی نیز با 17 درصد در مرحله دوم قرار دارد. این در حالی است که تعداد و میزان زمان آگهی بانک ملی به عنوان بانک دولتی در سیمای جمهوری اسلامی ایران چند برابر بانک پارسیان است و از طرفی آگهی های بانک پارسیان در نشریات بسیار بیشتر از بانک ملی ایران وسایر بانک های خصوصی و دولتی، در هر سه دوره زمانی بوده است و در نهایت داده های این تحقیق با مدل AIDA مطابقت دارد.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#اثر سنجی – تبلیغات - بانک – خدمات بانکی – رسانه

دانلود نسخه تمام متن (رایگان)

محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده:
پایان نامه های مرتبط (بر اساس کلیدواژه ها)