آخرین بروزرسانی: 1398/10/8
کلیات

دفتر نشریات علمی دانشگاه از سال 1388 زیرساخت و سازوکار لازم برای راه اندازی نشریات درخواستی از سوی دانشکده ها را فراهم آورد. 8 نشریه علمی معتبر دستاورد این دفتر می باشد که در پایگاه های معتبر بین المللی و ملی نمایه می شوند.

 

 

banner-site-mag02

آيين نامه ی اجرايي نشريات علمي دانشگاه شاهرود (1394/6/16)

مرکز مجلات علمی و چاپ و نشر دانشگاه شاهرود

آیین نامه تعیین اعتبار نشریات کشور (سال 1398) (1393/10/21)

دبیرخانه کمسیون بررسی نشریات علمی کشور

فرآیند پذیرش مقاله (1393/10/21)

-------------------

آخرین بروزرسانی: 1398/10/8
 مهندس علی مسکریان (مدیرمسئول چاپ و نشر و مدیراجرایی مجلات)
شماره تماس داخلی: (3428) 32300240-023
شماره تماس:32300331-023 
آدرس الکترونیکی: meskaryan@shahroodut.ac.ir
محمدمهدی عرب احمدی 
شماره تماس داخلی: (3427) 32300240-023
شماره تماس:
آدرس الکترونیکی: 

به تمامی مقالات نشریات دانشگاه صنعتی شاهرود کد DOI اختصاص داده می شود.

"Digital Object Identifier مخفف DOI، رشته ای از کارکترهاست که برای شناسایی اسناد الکترونیکی در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. این شناسه از دوبخش کد ناشر و کد سند تشکیل می شود که توسط علامت اسلش "/"از یکدیگر جدا می شوند. اکثر ناشران معتبر که در نشر مقالات و کتب علمی فعالیت می کنند، از این شناسه که یک استاندارد بین المللی محسوب می شود، به عنوان یک کد منحصر به فرد برای مقالات و کتب منتشر شده خود در اینترنت استفاده می کنند. شناسه DOI علاوه بر یک کد شناسایی، ابزاری برای لینک داده به صفحه اصلی مقاله در سایت ناشر می باشد. با داشتن این شناسه و وارد کردن آن در سایت http://dx.doi.org شما به صفحه اصلی مقاله هدایت خواهید شد. "

نمايه شدن مجله JME دانشگاه صنعتي شاهرود در پایگاه اطلاعاتی ISI

مجله (Journal of Mining and Environment (JME در بخش Emerging Sources Citation Index در پايگاه اطلاعاتي ISI- Web of Science نمایه شده است. اين نمايه شرايط را جهت ارتقا جايگاه بين المللي مجلات فراهم می کند. پس از ارزيابي دقيق تر و انتقال اين مجلات به ديگر نمايه ها، ضريب تاثير (Impact Factor) براي آنها محاسبه و ارائه مي گردد.

Scopus

مجله Journal of Algenraic Systems در پایگاه معتبر Scopus پذیرفته شد

Speaker in The Green Energy 2020 (Rome, Italy)

World Premier Congress on Green Energy & Renewable energy provides a leading forum for the presentation of new advances and research results in the fields of Green Energy and renewable energy. The conference will bring together leading researchers, Businessman and scientists in the domain of interest from around the world. The theme is Facing the Future –Together (Race to Save the World).

انتشار اولین شماره از نشریه علمی انرژی های تجدیدپذیر و کاربردها

شماره 1.1