آخرین بروزرسانی: 1402/5/28

یكي از نكات كليدي در راستاي افزايش اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي، شناسايي بازار كار مناسب، مشاوره و هدايت شغلي براي دستيابي به كار متناسب با توانمندي ها و علايق فارغ التحصيلان دانشگاهي مي باشد. همچنين با توجه به رشد تعداد فارغ التحصيلان دانشگاهي، تخصصي تر شدن كار و حركت به سمت كسب و كارها بر پايه فناوري هاي پيشرفته، توسعه مراكز رشد و شركت هاي دانش بنيان و لزوم توسعه و بهره وري صنايع كشور، ايجاد ساختارها و مراكز هدايت شغلي و كاريابي تخصصي در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي، امري ضروري است؛ لذا در اين راستا مركز هدايت شغلي و كاريابي تخصصي دانشگاه صنعتی شاهرود، به عنوان اولين و تنها مركز كاريابي تخصصي دانشگاهي استان سمنان با دريافت مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري  و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي راه اندازی و فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه خدمات به دانشجویان و فارغ التحصیلان در راستای بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه و آماده سازی افراد برای ورود به بازار کار از تابستان 1399 آغاز نموده است. یکی از راهبردهای اصلی این مرکز طرح تحول ارتقا مهارت افزایی و توانمندی دانشجویان و دانش آموختگان متناسب با نیازهای صنعت و جامعه و توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان است.

از مهم ترین برنامه های این مرکز می توان به برگزاری دوره های توانمندسازی، مهارت آموزی و کارآفرینی برای گروه های مختلف و ارائه خدمات جامع کاریابی و در نهایت معرفی افراد توانمند به سازمان ها و واحدهای صنعتی اشاره کرد. این مرکز همچنین خدمات ارزنده ای را به واحدهای متقاضی نیروی کار شامل معرفی افراد مستعد و توانمند جهت استخدام در آن واحد، توانمندسازی و ارائه آموزش های تخصصی لازم به افراد کارجو متناسب با نیاز واحد صنعتی موردنظر و ارائه برنامه توسعه فردی در جهت بهبود عملکرد افراد ارائه خواهد داد. کارفرمایان و واحدهای صنعتی متقاضی نیروی کار و نیز افراد کارجو می توانند با مراجعه به سایت این مرکز و با تکمیل و ارسال اطلاعات خود از این خدمات استفاده نمایند.

شرح وظایف

ارائه خدمات تخصصی مشاوره شغلی و بازار کار به دانشجویان و دانش آموختگان جهت یافتن فرصت های شغلی بهتر

معرفی جویندگان کار فاقد مهارت به مراکز مهارت آموزی دانشگاهی

امور مربوط به بیمه بیکاری

امور مربوط به لغو تعهد خدمت دانش آموختگان (آزادسازی مدرک تحصیلی)

ساماندهی دوره های کارآموزی و کارورزی دانشجویان

 ارائه خدمات جامع کاریابی (جایابی)

 سامان دهی کار پاره وقت/تمام وقت تخصصی

 برگزاری سمینارهای عمومی کاریابی و استخدام با حضور کارآفرینان و صنعتگران برتر جهت ارائه راهکارهای ورود به بازار کار به دانشجویان و دانش آموختگان

 برگزاری نمایشگاه کار

 برگزاری مسابقات طرح و ایده

 هماهنگی با سازمان آموزش فنی حرفه ای به منظور توسعه دوره های مهارتی آموزشی متناسب با نیازهای بازار کار

 

آخرین بروزرسانی: 1403/1/20

فرم اطلاعات کارجویان (1401/03/02)

لطفا پس از تکمیل فرم جهت بررسی به ایمیل jobcenter@shahroodut.ac.ir ارسال گردد.

فرم درخواست نیروی کار و اطلاعات کارفرمایان (1401/03/02)

لطفا پس از تکمیل فرم به ایمیل jobcenter@shahroodut.ac.ir ارسال گردد.

فرم تعهدنامه کارجو (1401/03/02)

لطفا پس از تکمیل فرم جهت بررسی به ایمیل jobcenter@shahroodut.ac.ir ارسال گردد.

آگهی استخدامی(0301) (1403/01/20)

یک شرکت بزرگ صنعتی در شاهرود به منظور تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط مندرج در آگهی دعوت به همکاری می کند. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0225) (1402/12/19)

یک شرکت صنعتی جهت تکمیل کادر خود از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق در کلیه گرایش ها بصورت تمام وقت و پاره وقت دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0222) (1402/10/11)

شرکت صنعتی در شهر مشهد جهت تکمیل کادر خود در رشته های مندرج در آگهی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0221) (1402/10/11)

شرکت دانش بنیان در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزار جهت تکمیل کادر خود در رشته های مندرج در آگهی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0220) (1402/10/06)

شرکت صنایع غذایی جهت تکمیل کادر خود در رشته های مندرج در آگهی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0219) (1402/09/19)

شرکت صنایع معدنی جهت تکمیل کادر خود در رشته های مندرج در آگهی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند .

آگهی استخدامی(0218) (1402/07/17)

شرکت صنایع غذایی جهت تکمیل کادر خود در رشته های مندرج در آگهی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0217) (1402/07/10)

هلدینگ مهندسی صنعت و معدن مس از میان فارغ التحصیلان رشته های مندرج در آگهی با حقوق و مزایای عالی همراه با بیمه تامین اجتماعی استخدام می نماید .لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0216) (1402/07/08)

یک شرکت واقع در شهرک صنعتی شاهرود جهت تکمیل کادر اداری خود از میان فارغ التحصیلان رشته های حسابداری با شرایط مندرج در آگهی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0215) (1402/07/08)

مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران به منظور تکمیل نیروهای علمی متخصص و کارآمد خود از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مندرج در آگهی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0213) (1402/06/20)

شرکت صنایع معدنی جهت تکمیل کادر خود در رشته های مندرج در آگهی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0212) (1402/05/20)

یک شرکت مواد غذایی در شهر شاهرود جهت تکمیل کادر خود در شهر شاهرودبا شرایط زیر‌ دعوت به همکاری می نماید.. ‌ کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0211) (1402/05/20)

یک شرکت مهندسین مشاور راهسازی جهت تکمیل کادر دفتری خود در شهر شاهرود از افرادی با تجربه در زمینه طراحی هندسی و امور پیمان و رسیدگی با شرایط مندرج در آگهی‌ دعوت به همکاری می نماید.. ‌ کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0210) (1402/05/20)

یک شرکت مهندسین مشاور جهت انجام پروژه های خود در استان سمنان از مهندسین نقشه بردار با شرایط مندرج در آگهی‌ دعوت به همکاری می نماید.. ‌ کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0209) (1402/04/20)

یک شرکت مهندسی به منظور تکمیل کادر تخصصی خود از فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران که بومی شاهرود نیز می باشند دعوت به همکاری می نماید. ‌ کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0208) (1402/04/07)

یک شرکت مخابراتی وابسته به صنایع دفاع در شهر تهران به منظور تکمیل کادر تخصصی خود از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی کامپیوتر و برق دعوت به همکاری می نماید. ‌ کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0207) (1402/03/22)

مجموعه ای مرتبط با صنایع شیمیایی‌ جهت تکمیل کادر خود از فارغ التحصیلان رشته هایی همچون مهندسی برق و مهندسی شیمی دعوت و کارشناس کامپیوتر و ITبه همکاری مینماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0206) (1402/02/20)

مجموعه ای مرتبط با صنایع نفت و گاز‌ جهت تکمیل کادر خود از فارغ التحصیلان رشته هایی همچون مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی دعوت به همکاری مینماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0205) (1402/02/30)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون حسابداری و صندوقدار دعوت به همکاری می نماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0204) (1402/02/20)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون مهندسی صنایع و رشته برق صنعتی و نیروی تراشکار و راننده لیفتراک دعوت به همکاری می نماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0203) (1402/02/09)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون مهندسی مکانیک و مهندسی متالورژی دعوت به همکاری می نماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0202) (1402/01/29)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید، مدیریت بارزگانی و بازاریابی و فروش دعوت به همکاری می نماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0201) (1402/01/19)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون حسابداری، مهندسی صنایع، مهندسی صنایع غذایی و کشاورزی و مدیریت بارزگانی و همچنین کارآموزی در کلیه رشته ها دعوت به همکاری می نماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0141) (1401/12/08)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل برای انجام امور دفتری از افراد خلاق و پیگیر و با سابقه کارکرد مفید دعوت به همکاری می نماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0140) (1401/12/08)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون مهندسی مکانیک کلیه گرایش هادعوت به همکاری می نماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0139) (1401/10/17)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون حسابداری دعوت به همکاری می نماید. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0138) (1401/10/17)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون مهندسی شیمی و مهندسی پلیمر دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است که محل مشاغل فوق در شهر سمنان میباشد. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0136) (1401/10/17)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل همچون کارگر ساده و فنی، ریخته گری، ذوب، جوش کاری، سنگ کاری، آهنگری، اسکلت سازی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس ایمنی و بهداشت، کارشناس متالورژی و تکنیسین تعمیرات دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است که محل مشاغل فوق در نزدیکی شهر تهران میباشد. کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0135) (1401/10/13)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل کامپیوتر، مهندسی نرم افزار و سخت افزار، مهندسی هوش مصنوعی،مهندسی فناوری اطلاعات و داده کاوی و کلیه افراد علاقمند به طراحی سایت و تولید محتوا دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0134) (1401/10/07)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی مکانیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0133) (1401/09/27)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی مکانیک و مهندسی مواد دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی دولتی(0132) (1401/09/20)

مجموعه‌ای دولتی جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی مکانیک، برق، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مواد و متالوژی، صنایع، مدیریت، ایمنی صنعتی، ایمنی سلامت و محیط زیست، حسابداری، حقوق و بهداشت حرفه ای دعوت به همکاری می نماید. فارغ التحصیلانی که مشمول خدمت سربازی هستند، امکان گذراندن دوره سربازی در قالب استخدام دولتی وجود دارد. .لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0131) (1401/09/15)

مجموعه‌‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی برق دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی دولتی(0130) (1401/09/06)

مجموعه‌‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی برق و حسابداری دعوت به همکاری می نماید. .لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی دولتی(0129) (1401/08/25)

مجموعه‌ای دولتی جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر دعوت به همکاری می نماید. فارغ التحصیلانی که مشمول خدمت سربازی هستند، امکان گذراندن دوره سربازی در قالب استخدام دولتی وجود دارد. .لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0128) (1401/08/23)

مجموعه‌‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و مدیریت دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0127) (1401/08/22)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در زمینه کارشناس تولید محتوا دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0126) (1401/08/17)

مجموعه‌ای دولتی جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی کامپیوتر در قالب استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید. فارغ التحصیلانی که مشمول خدمت سربازی هستند، امکان گذراندن دوره سربازی در قالب استخدام پیمانی در صنعت وجود دارد.. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0125) (1401/07/26)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در زمینه کارشناس امور دفتری دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی دولتی(0123) (1401/06/16)

مجموعه‌ای دولتی جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی کامپیوتر دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0122) (1401/06/13)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل مهندسی مکانیک، اپراتور مکانیک و مسئول تشریفات دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0121) (1401/06/13)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل اپراتور ریخته گری دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0120) (1401/06/08)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در مشاغل تراشکاری، جوشکاری، مونتاژکار و مهندسی مکانیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0119) (1401/06/02)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مدیریت دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0118) (1401/06/02)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی عمران/معماری دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0117) (1401/05/30)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در زمینه جوشکاری دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0116) (1401/05/30)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته های مهندسی برق و مهندسی مکانیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0115) (1401/03/29)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی کامپیوتر دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0114) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در قالب راننده دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0113) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در قالب مسئول حراست دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0112) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی مکانیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0111) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی عمران دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0110) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی برق دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0109) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی مکانیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0108) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در قالب کارآموز برق دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0107) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی مکانیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0106) (1401/03/24)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در قالب مسئول امور محوله مربوطه دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0105) (1401/03/02)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی برق دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0104) (1401/02/10)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته های شیمی، مهندسی شیمی، مهندسی مواد، مهندسی معماری و هنر دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0103) (1401/02/10)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته حسابداری دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0102) (1401/02/10)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی معدن دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0101) (1401/02/10)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته حسابداری دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

 

آگهی استخدامی(0026) (1400/12/03)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی برق دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0025) (1400/11/30)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی مکانیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0024) (1400/11/11)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته بهداشت حرفه‌ای دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0023) (1400/11/06)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته های مهندسی پزشکی/برق/مکانیک و مهندسی کامپیوتر و گرافیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0022) (1400/11/06)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی برق دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0021) (1400/10/06)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته های مهندسی مکانیک و مدیریت دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0020) (1400/10/06)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته های علوم انسانی و علوم مهندسی (کارشناس دیجیتال مارکتینگ) دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0019) (1400/09/30)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی برق دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0018) (1400/09/30)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مدیریت دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

آگهی استخدامی(0017) (1400/09/30)

مجموعه‌ای جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی مکانیک دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

درخواست نیرو مجموعه استخراج و تولید کاتد چاه موسی(شرکت فناپ) شاهرود (1400/08/11)

مجموعه استخراج و تولید کاتد چاه موسی جهت تکمیل کادر خود در رشته های مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، حسابداری و مدیریت مالی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

درخواست نیرو شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا شاهرود (1400/08/01)

شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا جهت تکمیل کادر خود در رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات وبرنامه نویسی دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

درخواست نیرو صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان سمنان- شاهرود (1400/08/01)

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان سمنان جهت تکمیل کادر خود در رشته های حسابداری و مدیریت کسب و کار دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

درخواست نیرو دانشگاه صنعتی شاهرود (1400/07/19)

آزمایشگاه تحقیقاتی سازه دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود جهت تکمیل کادر خود در رشته مهندسی عمران دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است کارجویان و متقاضیان پس از ارسال مشخصات خود، جهت ادامه روند کاری و تحویل مدارک خود الزاما به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه واقع در ساختمان معاونت پژوهشی مراجعه نمایند.

<a href="https://shahroodut.ac.ir/fa/sec/files/fl/83/ElanatKaryabi/DarkhastNirooSherkat

آخرین بروزرسانی: 1399/4/11

کارفرمایان و صاحبان محترم مشاغل می توانند از طریق تکمیل فرم به نشانی ذیل نسبت به ثبت آگهی های شغلی و درخواست نیروی کار موردنیاز خود اقدام نمایند.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTUxcMq8YVc4zH9RQuQZ2U08leE722i27QpQ6o2wJ23P5sRg/viewform

  

                          

آخرین بروزرسانی: 1401/2/10

کارجویان شامل دانشجویان، دانش آموختگان و سایر افراد جویای کار  می توانند از طریق لینک ذیل، نسبت به تکمیل و بارگذاری اطلاعات خود جهت معرفی و استخدام در سازمان ها و واحدهای صنعتی اقدام نمایند.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe7c_RSAwHKtizsLiQ0DmUjnJALKVKy4ByZ0nWw6FzSAwI_kQ/viewform

 

 

 

 

آخرین بروزرسانی: 1400/6/20
Document
تکمیل اطلاعات و ثبت نام



نام: نام خانوادگی:
کد ملی: شماره همراه:
ایمیل: رشته تحصیلی:
مقطع تحصیلی: محل تحصیل یا کار:
ثبت نام در: شناسه واریز: 334086171126200016789000000009
هزینه ثبت نام:
توضیحات:









آخرین بروزرسانی: 1400/10/1

مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه صنعتی شاهرود در بین ۴۰ دانشگاه، به عنوان مرکز برتر هدایت شغلی دانشگاه های کشور انتخاب شد.

در جلسه مشترک برگزار شده در هفته پژوهش و فناوری مورخ 1400/09/24، با حضور رؤسای دانشگاه ها، معاونین پژوهشی و مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها، با حضور پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم و محمدسعید سیف مدیرکل ارتباط با جامعه وزارت علوم، از مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه صنعتی شاهرود در بین ۴۰ دانشگاه به عنوان مرکز برتر هدایت شغلی دانشگاه های کشور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مرکز هدایت شغلی دانشگاه صنعتی شاهرود با عملکردی از جمله اخذ مجوز رسمی راه اندازی مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی به عنوان اولین مرکز کاریابی دارای مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان، معرفی ۲۶۷ کارجو جهت انجام کار تمام وقت به شرکت ها و واحد های صنعتی استان در سال گذشته، انجام ۳۵۰ مشاوره شغلی، ساماندهی دوره های مهارت افزایی و ایجاد آکادمی کسب و کارجهت اجرای طرح مهتاب، ایجاد تفاهم نامه های مختلف همکاری با پارک علم و فناوری، شرکت ها و صنایع مختلف تخصصی و شتابدهنده های نوآوری و فناوری در راستای مهارت افزایی و اشتغال زایی به عنوان مرکز برتر هدایت شغلی دانشگاه های کشور انتخاب شد.

در پنچمین روز هفته پژوهش و فناوری که با نام پژوهش، فناوری، علوم انسانی و علوم پایه نامگذاری شده است و در پایان بیست و یکمین گردهمایی مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزارشد؛ دستگاه‌های اجرایی برگزیده، همکاران صنعتی برگزیده بخش خصوصی و غیر دولتی در حوزه ارتباط با صنعت، دانشگاه‌های برگزیده در همکاری با جامعه و صنعت، دانشگاه های برگزیده در حوزه مهارت افزایی دانشجویان و طرح‌های برگزیده صنعتی و طرح‌های برگزیده دانشگاه‌ها در بهره برداری از مزیت‌های استانی معرفی و تجلیل شدند.

 

 IMG-20211216-WA0109

 

آخرین بروزرسانی: 1399/3/10

سامانه کاریابی های داخلی

دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سامانه کاریابی های خارجی

دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سامانه ملی کارآموزی

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

سامانه کارورزی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

آخرین بروزرسانی: 1399/3/10
پاسخ: با سلام، در صورت تایید نهایی ثبتنام شما در مرکز، نام شما در مرکز در آرشیو مربوطه ثبت و ذخیره شده است و در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با رشته تحصیلی و توانمندی کارجو، از طرف مرکز به کارجویان اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ: با سلام؛ لطفا جهت ثبتنام در مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه از طریق تب «کارجویان« صفحه مرکز اقدام نمائید و برای ارسال فایل رزومه خود از طریق تب «تابلو اعلانات» صفحه مرکز «فرم رزومه کارجویان» را تکمیل و جهت بررسی به آدرس ایمیل قرار داده شده ارسال نمائید. پس از بررسی رزومه، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با رشته تحصیلی و توانمندی کارجو، از طرف مرکز به کارجویان اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ: با سلام؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان از ثبتنام خود در مرکز با شماره 32300330-023 تماس حاصل فرمائید.
پاسخ: با سلام؛ پس از ثبتنام و ارسال رزومه کارجو برای مرکز، پس از بررسی رزومه، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با رشته تحصیلی و توانمندی کارجو، از طرف مرکز به کارجویان اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ: با سلام؛ لطفا جهت ثبتنام در مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه از طریق تب «کارجویان« صفحه مرکز اقدام نمائید و برای ارسال فایل رزومه خود از طریق تب «تابلو اعلانات» صفحه مرکز «فرم رزومه کارجویان» را تکمیل و جهت بررسی به آدرس ایمیل قرار داده شده ارسال نمائید. پس از بررسی رزومه، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با رشته تحصیلی و توانمندی کارجو، از طرف مرکز به کارجویان اطلاع رسانی خواهد شد.