آخرین بروزرسانی: 1399/10/1

فضای کار مشترک یا فضای کار اشتراکی (Coworking) روشی برای کار کردن است که شامل یک فضای کار به اشتراک گذاشته شده، یک دفتر کار و فعالیت‌های مستقل است. برخلاف محیط‌های اداری معمولی، محیط کو ورکینگ معمولاً توسط یک سازمان (ارگان) مشترک به کار برده نمی‌شود. این محیط‌ها برای پیمانکاران مستقل یا افرادی که اغلب در سفر هستند و فعالیت‌های مستقل انجام می‌دهند جذاب می‌باشد. محل کار اشتراکی، اجتماعی از افرادیست که در عین انجام فعالیت‌های مستقل، ارزش‌هایی را به اشتراک می‌گذارند و البته افرادی که مشتاق به هم کوشی هستند که این هم کوشی می‌تواند با کار کردن در کنار افرادی که برای فعالیت در یک محیط مشترک در کنار یکدیگر، ارزش قائل هستند، اتفاق بیفتد. محل کار اشتراکی راه حلی مناسب برای مشکل انزوای بسیاری از افرادی، که کار کردن در منزل را تجربه کرده‌اند، می‌باشد، همین‌طور به آن‌ها اجازه می‌دهد که از عوامل حواس‌پرتی در حین کار کردن در منزل نجات یابند.

آخرین بروزرسانی: 1399/9/25

فضای کار اشتراکی شاهکار با حمایت از استارتاپ‌ها، بستری را ایجاد نموده تا کارآفرینان از فرصت هم‌افزایی، یادگیری و شبکه‌سازی بهره‌مند شوند و با حضور در این فضا شانس بیشتری برای رشد و جذب سرمایه موردنیاز خود به دست آورند.

وقتی صحبت از استراتژی کسب و کار می‌شود شاید اولین چیزی که به ذهن بعضی از کارآفرینان جوان برسد، کمپانی‌های بزرگ و صاحب‌نامی است که از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی استفاده می‌کنند. در حالی‌که داشتن استراتژی برای هر کارآفرینی یکی از ضروریات شروع کسب و کار است. استراتژی کلی یک کسب و کار، تمامی بخش‌ها و فرآیند‌های آن استارتاپ یا کسب و کار کوچک را تحت تاثیر قرار می‌دهد. یکی از استراتژی‌های کسب و کار موفق استراتژی ارزش محور است که با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی قابلیت‌های بیشتری نیز پیداکرده‌است.

در کسب و کار مفهوم ارزش، تعابیر مختلفی را در برمی‌گیرد؛ در بازاریابی، مفهوم ارزش به تفاوت بین انتظاری که مشتری از نفعی که از خرید یک محصول یا دریافت خدمات می‌برد و هزینه‌ای که برای آن می‌پردازد (در مقایسه با خرید محصولات و یا خدمات دیگران) گفته می‌شود. هم‌چنین، به تعریفی دیگر، رابطه بین منفعتی که مشتری از خرید یک کالا یا خدمات به‌دست می‌آورد (چه منفعت مادی چه از لحاظ حسی و روانی از قبیل لذت، راحتی، ...) با هزینه‌ای که برای آن می‌پردازد را ارزش می‌گویند؛ از لحاظ فرمولی این رابطه را می‌توان بدین شکل توصیف کرد: ارزش = منفعت (منافع) تقسیم بر هزینه

آخرین بروزرسانی: 1399/9/23

امکانات و تجهیزات فضای کار اشتراکی شاهکار

 

  • صندلی اختصاصی و اشتراکی
  • فضای اختصاصی
  • اتاق‌های جلسه و کنفرانس
  • کافی‌شاپ و آشپزخانه
  • اینترنت پرسرعت
  • کامپیوتر اختصاصی
  • لمکده
  • کمد و فضای اختصاصی
  • امکانات برگزاری کلاس
  • ناوگان حمل و نقل ویژه
آخرین بروزرسانی: 1399/12/9

از جمله امکانات پذیرفته شدن در شتابدهنده شاهکار، استفاده و بهره مندی از حمایتها و امکانات فضای کار اشتراکی شاهکار است.

به فضل الهی تا کنون تیم های متعددی با همکاری شتابدهنده شاهکار به مرحله پویایی و تولید رسیده اند. ماهانه جلسات متعددی به منظور انتخاب و پذیرش تیم های درخواست کننده حمایت در شتابدهنده شاهکار، برگزار می گردد و پس از بررسی عملکرد و پتانسیل آنها برای ورود به مجموعه شاهکار انتخاب شوند. بنابراین این صفحه در راستای اعلام حمایت و معرفی تیم های تازه ورود به شاهکار، اختصاص داده شده است که به امید خدا و تلاش تیم شاهکار، شاهد آغاز رشد آن ها باشیم.

 

teams

 leag

رويداد فرصت

آخرین بروزرسانی: 1399/10/20

پس از پذیرش و به مرحله رشد و پویایی رسیدن تیم های پذیرفته شده در شتابدهنده شاهکار و یا فعال در فضای کار اشتراکی شاهکار، با بررسی پتانسیل و برآورد آینده تیم، تیم های شاخص انتخاب می شوند. پس از آن برای ورود تیم شاخص به بازار کسب و کار و تجارت، اداره فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود، اقدام کرده و ضمن ارائه تسهیلات بیشتر، راه ورود به مرکز رشد و بهره مندی از خدمات گسترده تر را برای تیم ها فراهم می کند.  تا تیم های شاخص، علاوه بر دریافت حمایت های اداره فناوری و تجاری سازی از حمایت های ارزش محور و ارزنده دانشگاه صنعتی شاهرود در سطحی وسیعتر نیز برخوردار گردند.

آخرین بروزرسانی: 1399/9/25

فضای کار اشتراکی چطور جایی و برای استفاده چه افرادی مناسبه؟

فضای کاری مشترک ، یک نوع محل کار برای تیم‌های استارتاپی، کارآفرینان جوان، فریلنسر ها و هر کسی که نیاز به فضای مدرن کاری و علاقه‌مند به شبکه سازی و کار در فضایی پویاست و خواهان کاهش هزینه‌های بالای یک دفتر کار سنتی می‌باشد.

آیا باید ایده داشته باشم؟

خیر، فضای کار اشتراکی، شتابدهنده نیست! چه با یه ایده ی خوب و داشتن یک تیم چند نفره ، چه بدون ایده و تنها، بازم میتونید از خدمات فضای کار اشتراکی استفاده کنین.

آیا امکان استفاده از آشپزخانه و لوازم پذیرایی هست؟

بله، مایکروفر ، یخچال ، دستگاه قهوه ساز از وسایلیِ که توی آشپزخونه باز فضای کار موجوده

امکان استفاده از فضای کارگاهی برای همه وجود داره؟

هر کدوم از میزهای ایستگاه زمان مشخصی رو برای استفاده از امکانات مشترک در اختیار دارن ، فقط باید از قبل هماهنگ کنن تا بقیه برنامه ریزیشون بهم نخوره 

سن و سال و تحصیلات اعضای تیم تاثیری در ورود به فضای کار داره؟

خیر، ما محدودیتی تو این زمینه نداریم و خوشحال میشیم که آدمای مختلفی رو تو ایستگاه ببینیم 

ظرف مدت چند روز به درخواست‌ها پاسخ داده میشه ؟

ما به صورت روزانه درخواست ها رو بررسی می‌کنیم و نتیجه رو بهتون اعلام می‌کنیم

کار کردن در فضای کار اشتراکی شاهکار دسترسی به چه خدماتی رو برای ما به همراه داره؟

اگر تیم هستید یا اینکه به تنهایی کار می‌کنید، ما برای شما به عنوان محل کارتون، میز کار، صندلی، کمد و کشوی اختصاصی یک‌نفره ، یا به تعداد اعضای تیم در اختیارتون قرار میدیم. همچنین آشپزخانه باز، اینترنت پرسرعت، تخفیف برای شرکت در رویدادهای داخلی فضای کار، تخفیف استفاده از سرویس‌های همکارامون و تخفیف خدمات منتورینگ در اختیار شما قرار میگیره.

 
Document
تکمیل اطلاعات و ثبت نام



نام: نام خانوادگی:
کد ملی: شماره همراه:
ایمیل: رشته تحصیلی:
مقطع تحصیلی: محل تحصیل یا کار:
ثبت نام در: شناسه واریز:
هزینه ثبت نام:
توضیحات:









آخرین بروزرسانی: 1399/9/25

 m16

 

m18

 

m19

 

m15

 

m17