اخبار و رویدادها: الزامات، نحوه اجرا و تاريخ اجراي ايين نامه همانندجو و ثبت پروپوزال و پايان نامه يا رساله

الزامات، نحوه اجرا و تاريخ اجراي ايين نامه همانندجو و ثبت پروپوزال و پايان نامه يا رساله
پنج شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹- ۲۰:۵۳:۱۵



بدینوسیله به اطلاع می رساند، کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از بهمن ماه99 به بعد ملزم می باشند جهت ثبت نام در سامانه همانندجو به نشانی TIK.IRANDOC.IR و همچنین سامانه ثبت پروپوزال و پایان نامه/رساله به نشانی SABT.IRANDOC.IR طبق مراحل ذیل اقدام نمایند در غیر اینصورت هرگونه مشکل آموزشی متوجه دانشجو می باشد.

اطلاعیه مهم

قابل توجه  دانشجویان تحصیلات تکمیلی

 

بدینوسیله به اطلاع می رساند، کلیه دانشجویان تحصیلات  تکمیلی از بهمن ماه99 به بعد  ملزم می باشند جهت ثبت نام در سامانه همانندجو به نشانی TIK.IRANDOC.IR  و همچنین سامانه ثبت پروپوزال و پایان نامه/رساله  به نشانی SABT.IRANDOC.IR   طبق مراحل ذیل اقدام نمایند در غیر اینصورت هرگونه مشکل آموزشی متوجه دانشجو می باشد.

1-         مرحله قبل از تصویب پروپوزال :  دانشجو باید قبل از تصویب پروپوزال ، در سامانه همانندجو TIK.IRANDOC.IR  پروپوزال خود را مشابهت سازی نمایند وپس از تایید گزارش همانندجویی پروپوزال را تحویل استاد راهنما نماید.

2-         مرحله بعد از تصویب پروپوزال :  دانشجو باید پس از تصویب،  پروپوزال خودرا در سامانه SABT.IRANDOC.IR  ثبت و گواهی ثبت آنرا تحویل آموزش دانشکده نماید تا بهمراه پروپوزال تصویب شده و گزارش همانند جویی آن به صورت یکجا تحویل مدیریت تحصیلا تکمیلی دانشگاه نمایند.

3-         مرحله قبل از دفاع از پایان نامه/رساله:  دانشجو باید قبل ازدفاع در سامانه همانندجو TIK.IRANDOC.IR   پایان نامه / رساله خودرا مشابهت سازی نماید و گزارش همانندجویی جهت مجوز دفاع الزامی می باشد.

4-         مرحله بعد از دفاع از پایان نامه /رساله:  داشجو باید پس از دفاع در سامانه ثبت SABT.IRANDOC.IR  پایان نامه /رساله خودرا ثبت و تمام متن آنرا بارگذاری نماید و ارائه گواهی ثبت نهایی پایان نامه/ رساله جهت فارغ التحصیلی الزامی می باشد.

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود        

https://t.me/joinchat/AAAAAFNbFXjtTUiENpyWPg

12345