اخبار و رویدادها: جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده کامپیوترو فناوری اطلاعات

جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده کامپیوترو فناوری اطلاعات
چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶- ۱۶:۵۱:۵۴

جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده کامپیوترو فناوری اطلاعات

جلسه تکریم رئیس سابق دانشکده دانشکده مهندسی کامپیوتر وفناوری اطلاعات و معارفه رئیس جدید دانشکده در روز 30 فروردین ماه جاری دردانشکده کامپیوتر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ جلسه تقدیر از دکتر حسن پور رئیس سابق دانشکده مهندسی کامپیوتر وفناوری اطلاعات و معارفه دکتر پویان رئیس جدید این دانشکده روز چهارشنبه 30 فروردین ماه جاری در دانشکده باحضور رئیس دانشگاه، مشاور رئیس و اعضای هیأت علمی دانشکده  برگزار گردید.

IMG_20170419_111921_HDR

درابتدای جلسه دکتر حمید حسن پور، گزارش عملکرد خویش درطی تصدی مدیریت دانشکده را ارائه نمود. وی با ابراز خوشحالی از جایگاه فعلی دانشگاه اذعان نمود درطی این مدت تمام همت خود را صرف ارتقای کمی وکیفی دانشکده به لحاظ جذب دانشجو، هیأت علمی وتجهیز زیرساخت های آموزشی نموده و در حال حاضر دانشکده با بیش از 600 دانشجو جزو دانشکده های پیشرو بوده و باید با جذب نیرو، فشار آموزش از اعضای هیأت علمی کاهش یابد. ایشان با تبریک به دکتر پویان رئیس جدید دانشکده برای ایشان آرزوی موفقیت وسربلندی نمود و بیان نمود: که با علاقه مندی کامل به عنوان یک استاد دانشکده کماکان از هرگونه کمک و فعالیت برای پیشبرد اهداف دانشکده و دانشگاه مضایقه نخواهد کرد.

در ادامه آقای دکتر پویان رئیس جدید دانشکده با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر حسن پور، اظهار داشت اینگونه تغییرات در محیط دانشگاهی امری طبیعی است و اگرچه شاید به لحاظ ظاهری و تاکتیک عملیاتی تغییراتی صورت گرفته باشد ولی ساختار اجرایی کار بر اساس نقشه راهبردی و طرح جامع دانشگاه است و سعی خواهد شد درراستای  رشته های میان شاخه ای، عملی سازی اموزش و کاربردی نمودن فعالیت های آموزش و کارآفرینی گام بردارد. وی درپایان از حسن نظر واعتماد رئیس دانشگاه، قدردانی وتشکر کردند.

IMG_20170419_114849

سپس دکتر فاتح رئیس دانشگاه؛ با تقدیر و تشکر از دکتر حسن‌پور به جهت زحمات 7 ساله وی در تصدی ریاست دانشکده، مسئولیت را فرصتی برای خدمت دانست. وی با اشاره به قبول زحمت تصدی مسئولیت توسط دکتر پویان، اظهار داشت در جامعه دانشگاهی، تکریم و تجلیل از افراد و مسئولین و مدیران مجموعه و ارج نهادن به فعالیت آنها ، سبب ایجاد مهربانی و علاقمندی شده و فضا را برای افزایش فعالیت و پیشرفت آماده می‌نماید.

IMG_20170419_114925

دکتر فاتح در بخش دیگری از سخنانش به نقش همه افراد جامعه دانشگاهی در پیشبرد اهداف دانشگاه اشاره نمود و گفت اگر هماهنگی و همدلی و همکاری بین تمامی آحاد جامعه وجود نداشته باشد، مشکل به کل مجموعه سرایت خواهد کرد و باعث عقب ماندگی خواهد شد. وی با اشاره به ایجاد فرصت برای افراد جهت فعالیت و کار و مغتنم شمردن آن مضمون این شعر را یاد‌آور شدند.

 

پس بگردید و بگردد روزگار           دل به دنیا در نبندد هوشیار

ای که دستت می‌رسد کاری بکن           قبل از آن کز تو هیچ‌کار

وی مسئولیت اجرایی در دانشگاه را به منزله خودگذشتگی و فراهم نمودن  پیشرفت همکاران، دانشکده و دانشگاه است.

IMG_20170419_111921_HDR

وی در پایان صحبت‌های خود، با اشاره به رویکرد دانشگاه، انجام فعالیت‌های پژوهشی مانند چاپ مقالات علمی و پژوهشی معتبر بین‌المللی ، همکاری در قرارداد‌های پژوهشی، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، تقویت درآمدهای اختصاصی براساس توانمندی‌ها و امکانات دانشکده‌ها را مورد تأکید قرار دادند و ابراز امیدواری کردند که با توانمندی علمی که در آقای دکتر حسن‌پور وجود دارد ایشان بتواند در جایگاه بین‌المللی نقش آفرینی کند و در زمره یک درصد دانشمندن برجسته جهان قرار گیرد و از این طریق سبب ارتقاء دانشگاه شود و لازم است که همه مسئولین دانشگاه شرایط و امکانات لازم برای پیشرفت ایشان را فراهم نمایند.

رئیس دانشگاه با توجه به شرایط و اقبال رشته کامپیوتر در جامعه، خطاب به همکاران دانشکده افزودند: چگونگی ورود به بازار کسب و کار فناوری اطلاعات  را به دانشجویان بیاموزید .

درپایان رئیس دانشگاه ، ضمن تقدیر و تشکر مجدد از دکتر حسن‌پور برای دکتر پویان آرزوی موفقیت نمودند.

 

 

 

12345