اخبار و رویدادها: نسل های آینده، 22 بهمن که غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود را باید حفظ کنند و بزرگ بشمارند. امام خمینی (ره)

نسل های آینده، 22 بهمن که غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود را باید حفظ کنند و بزرگ بشمارند. امام خمینی (ره)
پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵- ۱۹:۳۰:۵۶

نسل های آینده، 22 بهمن که غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود را باید حفظ کنند و بزرگ بشمارند.  امام خمینی (ره)

ملت ایران هر سال با حرکت خود در بیست‌ودوم بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده است (مقام معظم رهبری)

 22 بهمن ماه یوم ا... پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بود که ضمن قطع شدن دست مستکبران از دامن ملت ایران، نظامی جدید با ندایی جدید به میدان آمد که طنین آرمان هایش امروز از جای جای جهان به گوش می رسد. اینک جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سی و هشتمین سالگرد آن، با بیداری اسلامی ملتهای مسلمان جهان همراه بوده که این خود نشانه ای از پیام انقلاب اسلامی بوده که به قلب تمام آزادی خواهان جهان نفوذ کرده است.

 اکنون بیداری ملت های مسلمان حاصل ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار است و کشورهای مسلمان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی می توانند شاهد تحولات عظیم و چشمگیری در کشورهای خود باشند و خود را از زیر سلطه استعمار جهانی رها سازند.  استمرار اهداف و آرمانهای حضرت امام (ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و خاطره شهدای گرانقدر این انقلاب به پیروی از ندای مقام معظم رهبری، از عموم مردم غیور و متدین میهن اسلامی به ویژه دانشگاهیان و فرهیختگان دانشگاه صنعتی شاهرود دعوت به عمل آورده تا بار دیگر با نمایش «وحدت کلمه»  خود، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت نموده و همچون گذشته نقشه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب را نقش بر آب سازند.

                                                                                    روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود

12345