اخبار و رویدادها: نشست صمیمی رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهر

نشست صمیمی رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهر
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵- ۱۴:۱۲:۰۷

نشست صمیمی رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهر

رئیس و معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه و مسئول ستاد نماز جمعه شهر شاهرود طی نشست صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز سه شنبه 28 دی ماه سال جاری در نشست صمیمی رئیس و معاون اداری و مالی دانشگاه با امام جمعه و رئیس ستاد نماز جمعه شهرشاهرود در محل این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دکتر فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به سرمایه گذاری در بخش آزمایشگاهی و افزایش ظرفیت خوابگاهی به ارائه گزارشی در خصوص پیشرفت های دانشگاه، تعداد خوابگاه های ساخته شده، تعداد اعضای هیات علمی، تعداد دانشجو تاسیس بنیاد خیرین دانشگاه و به دنبال آن اقدامات عمرانی صورت گرفته در پردیس معدن آموزشی دانشگاه پرداخت.

برای ایجاد قطب علمی معدن کشور در این دانشگاه اقدام کرده ایم.

دکتر فاتح ضمن تاکید بر اهمیت پردیس معدن آموزشی به بیان پتاسیل های موجود در این معدن پرداخت و خاطر نشان کرد: رئیس دانشگاه طی دیدار صورت گرفته با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به وجود اعضای هیات علمی توانمند، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، زیرساخت های لازم و امکانات موجود در این معدن آموزشی خواستار قطب علمی معدن کشور در این دانشگاه گردید.

حجت الاسلام و المسلمین امینی، امام جمعه شهر شاهرود در این نشست صمیمی پیرو گزارش ارائه شده ضمن تشکر از سوی رئیس دانشگاه به جهت پیگیری های ایشان در خصوص پیشبرد اهداف دانشگاه و شهرستان عنوان کرد: ستاد نماز جمعه خواستار ارتباط بیشتر با دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.

امام جمعه شهر شاهرود با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت نمازجمعه و قرار گرفتن آن در راس امور به بهره مندی بیشتر دانشگاه از تریبون نمازجمعه تاکید کرد. ایشان ضمن تاکید بر اهمیت تاتیر گذاری این موضوع عنوان کرد: دانشگاه صنعتی شاهرود می تواند با حضور و بهره مندی از تریبون نمازجمعه عملکرد این فضای آموزشی، توانمندی ها و همچنین نقاط قوت و ضعف آن را به اطلاع مردم شهرستان برساند.

12345