اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵- ۱۳:۲۹:۰۴

دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده علوم زمین این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 27دی ماه سال جاری از دانشکده علوم زمین این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از رئیس دانشکده بیان داشت: هنر مدیریت دکتر امیدی هم درمسائل آموزشی وپژوهشی و هم درتجهیزات ونوآوری بسیار حائز اهمیت است واین ناشی از نگاه ما به مدیریت است که سعی براین شده درچارچوب قوانین ومقررات موجود، سبک جدیدی ازمدیریت در دانشگاه اجراشود.

دکتر فاتح درادامه افزود: اگرهمیاری وهمفکری شما اعضای هیأت علمی نبود دانشگاه پیشرفت وموفقیت نداشت ومن خوشحالم از اینکه تمامی تصمیمات دردانشگاه به دوراز احساسات وبا توجه به تصمیمات شوراهای تخصصی اخذ می گردد.

دکتر فاتح با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در زمینه های قراردادهای علمی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالات ISI،همکاری های علمی وبین المللی، دارابودن مجله علمی وپژوهشی اظهار امیدواری کرد: اعضای هیأت علمی دانشکده علوم زمین به جهت تشکیل قطبهای علمی به ویژه آب تلاش کنند.

دکتر فاتح ضمن اشاره به موارد با اهمیتی در سطح دانشگاه خاطر نشان کرد: ما با انبوه زیادی از پرونده های تبدیل وضعیت در هیأت جذب مواجه بودیم که از سال های قبل مطرح بوده که به همت اعضای هیأت تمامی این موارد بررسی و انجام گردیده است که همین جا لازم می دانم از هیأت اجرایی جذب دانشگاه به علت تشکیل جلسات داخلی و هم به لحاظ ارتباط با هیأت جذب مرکز و رفع مشکلات دانشگاه تشکر نمایم.

سپس ایشان ضمن تشکر از معاونین محترم از تمامی اعضای شوراهای تخصصی در معاونت های مختلف به دلیل جلسات متعدد و بازنگری درآئین نامه ها ودستورالعمل ها قدردانی نمود.

 

در این جلسه دکتر امیدی رئیس دانشکده علوم زمین گزارشی در خصوص آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیأت علمی، تجهیزات آزمایشگاه ها، کارگاه ها و ارتقای اعضای هیات علمی ارائه داد و در ادامه ضمن تشکر از رئیس دانشگاه و هیأت رئیسه به دلیل پشتیبانی و حمایت در تعمیر و تجهیز دانشکده به بیان مشکلات دانشکده پرداخت.

در طی این نشست که با هدف هم فکری و هم اندیشی در جهت بررسی مشکلات موجود وحل آن ها در این دانشکده برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این دیداردکتر دستفان معاون پژوهشی، دکتر مولایی معاون اداری و مالی و همچنین دکتر گودرزی معاون آموزشی به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

دراین دیدار اعضای هیأت علمی دانشکده علوم زمین  از تلاش های رئیس دانشکده تقدیر وتشکر به عمل آوردند.

لازم به ذکر که تعمیرات اساسی و بازسازی دانشکده علوم زمین به همت دکتر امیدی و سایر همکاران دانشکده و حمایتهای ویژه دکتر فاتح و دکتر مولایی در تابستان امسال شروع و اخیرا به اتمام رسیده است که در حاشیه دیدار دوره ای افتتاحیه سالن آمفی تئاتر این دانشکده انجام و همچنین بازدید کاملی توسط هیات رئیسه از سالن ها، کلاسها و اتاق اساتید انجام گرفت.

12345