اخبار و رویدادها: کسب مقام هشتمی جهان توسط نماینده شایسته دانشگاه صنعتی شاهرود (ایران) در سیزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک

کسب مقام هشتمی جهان توسط نماینده شایسته دانشگاه صنعتی شاهرود (ایران) در سیزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵- ۱۴:۱۸:۳۰

کسب مقام هشتمی جهان توسط نماینده شایسته دانشگاه صنعتی شاهرود (ایران) در سیزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک

تیم رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود در سیزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک که از روز شنبه با شرکت 60 تیم از کشورهای جهان در هند برگزار شد به مقام هشتم رسید.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، سیزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک با شرکت دو هزار تیم از 60 کشور جهان در شهر نویدا در نزدیکی دهلی نو کشور هندوستان از روز شنبه 6/9/95 برگزار شد. در مرحله اول مسابقات نماینده ایران، تیم شایسته دانشگاه صنعتی شاهرود، توانست به همراه 16 تیم دیگر با اقتدار به مرحله نهایی صعود نماید.

گفتنی است مرحله نهایی این مسابقات که روز یکشنبه برگزار شد، نماینده دانشگاه صنعتی شاهرود توانست در میان تیم های قدرتمند رباتیک جهان مقام هشتمی را از آن خود نماید.

شایان ذکر است که در این دوره از مسابقات، مالزی با کسب دو مدال طلا ، دو نقره و یک برنز بیشترین نشان را کسب کرد و به مقامی اول رسید و  تیم رباتیک روسیه نیز با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز و تایوان نیز با دو طلا و دو نقره به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جهان قرار گرفتند.

آقای دکتر خالقی مربی تیم دانشگاه صنعتی شاهرود در حاشیه این مسابقات ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که برای کسب این افتخار تلاش کردند، اظهار داشت: تیم اعزامی ایران به سیزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک جهان در میان غولهای رباتیک دنیا و در پیکار با کشورهای قدر و قدرتمند جهان در زمینه رباتیک موفق به کسب رتبه هشتم جهان شده است.

اعضای تیم دانشگاه صنعتی شاهرود (ایران) از چپ به راست: دکتر علی خالقی (سرپرست و مربی تیم)، مهندس امین شاکری و مهندس مهدی محمدی اعضای تیم از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی مکانیک

 

 روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود درخشش تحسین برانگیز تنها نماینده از کشور جمهوری اسلامی ایران در رنکینگ جهانی این دوره از مسابقات را صمیمانه تبریک می گوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #المپیاد جهانی رباتیک #هند #نویدا #مهندسی مکانیک
12345