اخبار و رویدادها: برگزاری میزگرد بحران معادن زغالسنگ با حضور صاحب نظران در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری میزگرد بحران معادن زغالسنگ با حضور صاحب نظران در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵- ۰۸:۲۳:۵۶

برگزاری میزگرد بحران معادن زغالسنگ با حضور صاحب نظران در دانشگاه صنعتی شاهرود

دبیر علمی سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران از برگزاری میزگرد تخصصی تحت عنوان" بحران معادن زغالسنگ و راهکارهای خروج از بحران" با حضور صاحب نظران صنعت زغالسنگ ایران در حاشیه برگزاری این کنگره به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،دکتر محمد عطایی افزود: میزگرد تخصصی تحت عنوان"بحران معادن زغالسنگ و راهکارهای خروج از بحران" با حضور 80 نفر از مسئولین،مدیران و صاحب نظران صنعت زغالسنگ،نهم شهریور ماه سال جاری ساعت 14 و 30 دقیقه الی 18 در سالن کوثر این دانشگاه برگزار می شود.

وی در رابطه با اهداف برگزاری این میزگرد تخصصی افزود: این روزهابه خاطر بحران صنغت زغالسنگ کشور، معادن تعطیل، صدها معدنچی بیکار و طومار شرکت ها نیز در هم پیچیده شده و ادامه این رویه باعث خواهد شد شهرک ها و روستاهای معدنی کشور متروک شده و صدای موتور کارخانه ها خاموش شود.

دکتر عطایی ادامه داد: به خاطر این بحران، دبیرخانه کنگره ملی زغالسنگ بر آن شد این میزگرد تخصصی را با هداف ارائه راهکارهای ارزشمند و انعکاس آن به مسئولین به امید باز شدن دریچه ای به افق روشن برگزار کند.

سومین کنگره ملی زغال سنگ ایران با هدف بررسی جایگاه زغال سنگ در صنایع برتر ایران، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت معدن زغال سنگ، گسترش ارتباط بین صنایع و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی منطبق بر نیازهای واحدهای صنعتی و ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای وضعیت کنونی این صنعت نهم، دهم و یازدهم شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

12345