اخبار و رویدادها: اعلام نتایج رقابت های ورزشی گرامیداشت هفته خوابگاه ها در خوابگاه دختران دانشگاه صنعتی شاهرود

اعلام نتایج رقابت های ورزشی گرامیداشت هفته خوابگاه ها در خوابگاه دختران دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵- ۱۶:۰۹:۱۳



مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود، نتایج رقابت های ورزشی گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی در خوابگاه دختران این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر علی حسنی افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته خوابگاه های دانشجویی یک سری رقابت های ورزشی از هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در خوابگاه دختران هفت تیر این دانشگاه آغاز و تا آخر اردیبهشت ماه ادامه داشت.

وی تصریح کرد: در رقابت های دارت که سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه در خوابگاه میرابوطالب  به داوری نسیم چیتی و محدثه یاری برگزار شد 43 نفر شرکت داشتند که درپایان بهاره رمضان خانی، مریم طیوری و مینا طحانی نفرات اول تا سوم شدند.

دکتر حسنی افزود: یک دوره رقابت دارت نیز با حضور هیات رئیسه دانشگاه در خوابگاه هفت تیر برگزار شد که در این دوره نیز از میان 75 شرکت کننده به مربیگری خانم میری و مرادی نیا، زهرا درویش، فاطمه طوسی و مژگان خاکیان به عنوا ن نفرات برتر معرفی شدند.

نفرات برتر رقابت های فریزبی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: رقابت های فریزبی نیز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه لغایت 13 این ماه با 26 شرکت کننده در محوطه سالن حجاب خوابگاه هفت تیر برگزار شده که در نهایت خدیجه چراغی اول شد،لیلا رحمانی دوم و مریم علی بیکی نیز به مقام سوم رسید.

داوری این دوره از رقابت ها را خدیچه چراغی و مسئولیت برگزار را نیز خانم معصومه ناظمی بر عهده داشت.

نفرات برتر رقابت های طناب کشی

وی تصریح کرد: یک دوره مسابقه طناب کشی با شرکت 63 نفر در قالب  تیم هفت نفره از چهارشنبه 15 اردیبهشت به مدت 11 روز در سالن حجاب خوابگاه هفت تیر با داوری فاطمه برنا و معصومه ناظمی برگزار شد که در نهایت تیم تربیت بدنی 2 اول شد، تیم مهندسی به مقام دوم رسید و تیم ارشد ها نیز به مقام سومی این دوره از رقابت ها بسنده کرد.

نفرات برتر رقابت های آمادگی جسمانی

دکتر حسنی اظهار داشت: در رقابت های آمادگی جسمانی  هم که از سه شنبه 21 اردیبهشت ماه به مدت یک روز در سالن حجاب خوابگاه هفت تیر برگزار شد، 38 نفر شرکت داشتند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها که با مسئولیت معصومه ناظمی برگزار شد زهرا درویش، زهرا گرمابی و عارفه طالب زاده به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: یک دوره مسابقه آمادگی جسمانی نیز 25 اردیبهشت با شرکت 32 نفر در محوطه خوابگاه میر ابوطالب برگزار شد که در نهایت نازیلا فریمانه، زهرا معلمی و حمیده غلامی مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

نفرات برتر رقابت های فوتبال دستی انسانی

دکتر حسنی گفت: یک دوره رقابت فوتبال دستی انسانی از چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه الی بیست و هفتم اردیبهشت ماه جنب سالن حجاب خوابگاه هفت تیر برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود اضافه کرد: در پایان این دوره که به داوری فاطمه برنا و شریعت زارع و مسئول خانم ناظمی برگزار شد تیم تربیت بدنی صنعتی در سکوی اول قرار گرفت، تیم فنی ها دوم شد و تیم مهرآوران 2 هم مقام سومی این دوره از رقابت های را کسب کرد.

نفرات برتر رقابت های پیاده روی در آب

وی اظهار داشت: در رقابت های پیاده روی در آب هم که نهم اردیبهشت ماه در استخر نشاط  برگزار شد، 43 شناگر زیر نظر فاطمه ناظمی با هم رقابت کردند که در نهایت مهسا شهبازی پارس، فاطمه محمدی صومعه و زهرا غلامرضایی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

12345