اخبار و رویدادها: افتتاح نمایشگاه«دانشگاه پاک،دانشجوی سالم» در دانشگاه صنعتی شاهرود

افتتاح نمایشگاه«دانشگاه پاک،دانشجوی سالم» در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵- ۱۲:۱۶:۱۴

افتتاح نمایشگاه«دانشگاه پاک،دانشجوی سالم» در دانشگاه صنعتی شاهرود

نمایشگاه بزرگ «دانشگاه پاک، دانشجوی سالم با محوریت دانشگاه عاری از دخانیات، با حضور برخی از مسئولان محلی، هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشجویان در این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نمایشگاه «دانشگاه پاک،دانشجوی سالم» با محوریت دانشگاه عاری از دخانیات، از امروز دوم خرداد ماه سال جاری با حضور برخی از مسئولان محلی، دانشجویان، رییس و هیات رئیسه این دانشگاه در طبقه همکف تالار شقایق ها افتتاح شد.

ترویج فرهنگ جلوگیری از مصرف دخانیات در دانشگاه ها از مهم ترین دلایل برگزاری این نمایشگاه است.

اداره بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، دارویی ارفع، پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر، دمنوش دانوش، مرکز تخصصی درمان سوء مصرف ندای سلامت و بهبود، انجمن معتادان گمنام و  انتشارات ارسباران در این نمایشگاه حضور دارند.

پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت بخش دیگری از نمایشگاه است که 50 تابلو با مضامین باروری سالم، آموزش پیش از ازدواج، تصمیم ازدواج، آموزش قبل از بارداری، روابط خانوادگی و بین فردی به همت دانشگاه علوم پزشکی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه «دانشگاه پاک، دانشجوی سالم» تا پنج شنبه ششم خردادماه سال جاری از ساعت 8 صبح الی 20 در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود آماده بازدید علاقه مندان است.

 

 

12345