اخبار و رویدادها: دانشجویان نوبت دوم دانشگاه صنعتی شاهرود وام حج و زیارت دریافت می کنند

دانشجویان نوبت دوم دانشگاه صنعتی شاهرود وام حج و زیارت دریافت می کنند
یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴- ۱۱:۴۴:۳۹



مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: به دانشجویان نوبت دوم این دانشگاه علاوه بر وام شهریه، تسهیلات حج و زیارت و عتبات عالیات نیز دریافت می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر حجت احسنی طهرانی با بیان اینکه دانشجویان نوبت دوم این دانشگاه وام زیارت تعلق می گیرد افزود: سایر وام ها از جمله: ودیعه مسکن ، ازدواج و مسکن شامل این دانشجویان نمی شود.

وی تصریح کرد: سایر دانشجویان متقاضی وام شهریه  هم که تاکنون تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان را به امور دانشجویی تحویل نداده اند می توانند حداکثر تا هفدهم بهمن ماه سال جاری نسبت به تحویل اصل تعهد نامه محضری اقدام کنند.

دکتر احسنی طهرانی با بیان اینکه  دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری متقاضی وام تحصیلی  نباید دارای بدهی معوقه و یا جریمه دیرکرد از صندوق رفاه دانشجویان باشند اظهار داشت: این تعداد از دانشجویان می توانند جهت اطلاع از وضعیت بدهی خود به سایتhttp://bp.swf.ir سر بزنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود افزود:طبق دستور العمل صندوق رفاه از سال 94، کلیه دانشجویان جهت تکمیل مشخصات محل سکونت خود باید به سایت http://bp.swf.ir مراجعه و نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام و اطلاعات مربوطه را وارد کنند.

وی گفت: در هنگام مراجعه به سایت، نام کاربری و کلمه عبور هر دو شماره کارت ملی است. ضمناً وارد نمودن خط تیره شماره کارت ملی الزامی است و تصریح کرد: عدم تکمیل مشخصات، به منزله انصراف از وام محسوب می شود.

دکتر احسنی طهرانی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویانی که تاکنون تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان و کپی حکم استخدامی و فیش حقوقی ضامن خود را به امور دانشجویی تحویل نداده اند می توانند تا هفدهم بهمن ماه سال جاری در این زمینه اقدام کنند.

12345