اخبار و رویدادها: دیدار هیأت رئیسه آموزش و پرورش منطقه بسطام با رئیس دانشگاه شاهرود

دیدار هیأت رئیسه آموزش و پرورش منطقه بسطام با رئیس دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴- ۱۳:۲۱:۴۲



رئیس و معاونان آموزش و پرورش منطقه بسطام صبح امروز با رئیس دانشگاه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.

دکتر محمدمهدی فاتح در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور هیأت رئیسه آموزش و پرورش منطقه بسطام، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و با اشاره به استجابت دعا در این ماه، دعا برای عاقبت به خیری جوانان و رشد و پیشرفت کشور را از دعاهای خوب و مهم درماه میهمانی خدا دانست.







وی در ادامه با اشاره به سیستم آموزشی فعلی در مدرسه و دانشگاه به تحلیل نقاط قوت و ضعف آن پرداخت و گفت: محصول سیستم آموزشی مهارت لازم را ندارد و بازار کار نیز مهیا نمی باشد و فرصت های شغلی اندک است. به همین دلیل اغلب دانش آموزان از دبیرستان راهی دانشگاه می شوند و پس از کسب مدرک کارشناسی به دنبال کارشناسی ارشد و دکتری هستند. وی تاکید نمود که می توان از دانش و تجربه دنیای پیشرفته برای تحول در محتوی دروس و آموزش معلمان در همه سطوح استفاده نمود تا اینکه نظام آموزشی بتواند نیروی کار حرفه ای، خلاق و ماهر را تربیت نماید.   

دکتر فاتح ضمن اشاره به برخی از امکانات قابل ارائه برای استفاده دانش آموزان از قبیل بازدیدهای علمی و آشنایی با رشته ها، امکانات و تجهیزات دانشگاه، جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش منطقه بسطام در بخش های مختلف اعلام آمادگی کرد.







رئیس اداره آموزش و پرورش بسطام نیز ضمن تشکر از دکتر فاتح گزارشی از وضعیت موجود در آموزش و پرورش بسطام ارائه کرد و گفت: نهاد بزرگی همچون دانشگاه شاهرود با وجود استادان فرهیخته، کارکنان با تجربه و دانشجویان مستعد می تواند به آموزش و پرورش منطقه بسطام کمک های قابل توجهی کند.  

سیدمحمد موسوی در ادامه به برگزاری بیست و سومین همایش کشوری فیزیک دانش آموزی از 25 لغایت 28 مرداد ماه جاری با همکاری انجمن فیزیک در بسطام اشاره کرد و خواستار همکاری دانشگاه در جهت برگزاری هر چه بهتر این همایش ملی شد.


 

 

 

12345