اخبار و رویدادها: پیام تسلیت روابط عمومی به مناسبت رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)

پیام تسلیت روابط عمومی به مناسبت رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴- ۱۹:۴۲:۲۰



پیام تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)


بسم رب‌الشهداء و الصدیقین

ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی(ره) ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و صدمه‌ای بزرگ بود. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)


 پانزدهم خرداد، نقطه عطفی است در تاریخ معاصر؛ یادگاری است از پیوند معنوی توده های عظیم مردم کشور ما؛ روز قیام خونین مردم جان بر کفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند. قیام 15 خرداد؛ حرکتی اسلامی، ارزشی و منبعث از چشمه ‏های اصیل قرآنی و روایی بود.

     با فرا رسیدن 15 خرداد خاطره غم ‏انگیز و حماسه آفرین این روز تاریخی تجدید می‏شود؛ امام خمینی (ره) در این‏ باره فرموده ‏اند 15 خرداد سال 1342 روزی است که قریب به پانزده هزار نفر از ملت مظلوم و ستم دیده به خاک و خون کشیده شدند؛ پانزده خرداد برای اسلام بود و به اسم اسلام بود و به مبدئیت اسلام و راهنمایی روحانیت ..... پانزده خرداد را بوجود آوردند.

     حضرت امام خمینی (ره) خورشید فروزان عالم اسلام، ستاره درخشان عالم عرفان و سرور مجاهدان راه حق، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پس از سالها مبارزه در راه حق و متجلی ساختن اسلام حقیقی در میان جوامع اسلامی و بشری و ستیز دائم با کفر و استکبار جهانی، در شامگاه 13 خرداد 1368 به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام و تشیع در ماتم او که آگاه‌ترین مرجع و رهبر اسلامی بود، ماتم زده و عزادار شد.

     آری حضرت امام خمینی، آن ابرمرد، آن بت شکن تاریخ ایران، با دلی آرام و قلبی مطمئن و ضمیری شاد به ملکوت اعلی پیوست تابغض ها در گلو شکسته و اشک ها در چشمان عاشقان‌اش جاری شود.

روابط عمومی دانشگاه شاهرود ضمن عرض تسلیت به سالروز رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهانی تشیع حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران و کلیه مسلمین بیدار جهان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می‌کند.


12345