اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان دختر در دانشگاه شاهرود

برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان دختر در دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴- ۰۸:۲۰:۱۷



مراسم تجلیل از دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود به همت معاونت فرهنگی و با حضور رییس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دامغان و برخی از مسئولان در تالار شقایق ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در این مراسم با عرض خیر مقدم و تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از دانشجویان دختر دانشگاه به شایستگی تقدیر نمود و گفت که به آنها افتخار می کند.

وی با ابراز خرسندی برای حضور در جمع دانشجویان گفت که به غذاخوری، خوابگاه، نقلیه و سالن ورزشی سر می زند و اعلام نمود که رسیدگی و خدمت رسانی به دانشجویان را وظیفه خود می داند و همه مسئولین، اعضای محترم هیات علمی و کارمندان شریف دانشگاه دست به دست هم داده اند تا شرایط مناسبی برای تحصیل آنها فراهم نمایند. وی با مرور سال ۹۳ ادامه داد که علی رغم آنکه اعتبارات دانشگاه در سال ۹۳ فقط ۱۵ درصد نسبت به سال ۹۲ رشد داشته است ولی دانشگاه با وجود محدویت های منابع  و مضیقه های مالی، خدمات رفاهی به دانشجویان را افزایش داده است. مثلا هزینه تهیه غذای دانشجویان ۴۴ درصد نسبت به سال ۹۲ رشد داشته است، هزینه نقلیه دانشجویان ۷۱ درصد رشد و هزینه زیرساخت و سرویس اینترنت ۱۱۰ درصد رشد داشته است. رئیس دانشگاه گفت همت خود را بکار بسته ایم که دانشجویان خوب درس بخوانند و فضای با نشاط فرهنگی داشته باشند. ایشان ابراز امیدواری کرد که دانشجویان از فرصت تحصیل حداکثر بهره برداری را نموده تا به عنوان یک کارشناس موفق برای حل معضلات کشور و انجام امور اقدام نمایند. ایشان گفت که آینده را شما خواهید ساخت و گره ها به دست شما باز می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه دامغان هم در این مراسم با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: از آموزه های اخلاقی و رفتاری حضرت زهرا (س) برای زن ها و دخترها  مسئولیت شناس و مسئولیت پذیری است.

حجت الاسلام محمد فدایی اظهار داشت: مهمترین هنر و وظیفه زنان علاوه بر فرزندداری و شوهرداری مدیریت خانواده است.

وی تصریح کرد: تربیت دینی فراهم کردن زمینه برای به قطعیت رسیدن و شکوفا شدن استعدادهای انسانی در جهت مطلوب است.

قرائت قرآن، سرود جمهوری اسلامی، مولودی خوانی ، سخنرانی ، پخش کلیپ مادرانه، نمایش طنز با عنوان زن دیروز - زن امروز و چوب بازی محلی از جمله برنامه ها این مراسم بود.

12345