اخبار و رویدادها: تشریح فعالیت های روابط عمومی دانشگاه شاهرود در سال جاری

تشریح فعالیت های روابط عمومی دانشگاه شاهرود در سال جاری
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳- ۱۳:۵۹:۳۵



تشریح فعالیت های روابط عمومی دانشگاه شاهرود در سال جاری


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود، فعالیت های این واحد در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محسن نظری با تشریح فعالیت های روابط عمومی در طی سال جاری افزود: روابط عمومی زبان گویای یک سازمان بود ه و سعی دارد بواسطه فلسفه عمومی سازمان وظایفی همچون اطلاع رسانی، شناخت افکار عمومی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف ها، فرصت ها و محدودیت ها را بر عهد بگیرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود با رویکرد اطلاع رسانی تعداد 465 خبر از فعالیت بخش های مختلف دانشگاه را بر روی وب سایت داخلی و مطبوعات انعکاس داده است.

نظری اظهار داشت: علاوه بر آن، ارسال بیش از یکصد هزار پیامک مناسبتی و اطلاع رسانی از دیگر فعالیت های روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود در طی سال جاری بوده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها را از دیگر وظایف روابط عمومی دانست و افزود: در این ارتباط طی سال جاری تعداد سه نشست خبری با رئیس و معاونین دانشگاه انجام شده است.

وی برگزاری مراسم روز معلم، هفته پژوهش، سیم و کابل مغان، تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه و مراسم توجیهی دانشجویان را از دیگر فعالیت های روابط عمومی در سال جاری عنوان کرد.

نظری با تاکید بر اهمیت  روابط عمومی الکترونیک و تبلیغات محیطی در جامعه امروز اظهار داشت: در سال جاری بالغ بر 550 طرح گرافیکی از جمله طراحی بنرهای اطلاع رسانی مناسبت های مذهبی، ملی، استانی و شهرستانی بر روی سایت دانشگاه انجام شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود، اطلاع رسانی  سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با شعار سال در قالب بنر های گوناگون بر روی سایت، طراحی و اجرای تندیس روز معلم، و تبلیغات محیطی آیین معارفه ورودی های جدید دانشگاه شاهرود از دیگر فعالیت های الکتروینک این واحد در سال جاری بود ه است.

وی آماده سازی فضا برای برگزاری مراسم ها و نمایشگاه های مختلف در سطح دانشگاه را از دیگر وظایف روابط عمومی برشمرد و افزود: طی سال جاری تعداد 140 برنامه و 30 نمایشگاه در تالار شقایق های شاهرود برگزار شده است.

نظری در پایان  راه اندازی سامانه الکترونیکی رزرو تالار شقایق ها، اصلاح سامانه خبری دانشگاه و  تاکید بر  روابط عمومی الکترونیک را از جمله اهدافی دانست که روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود دنبال می کند.

 

12345