اخبار و رویدادها: رونمایی از کتاب«معرفی دانشگاه شاهرود» در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کشور

رونمایی از کتاب«معرفی دانشگاه شاهرود» در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کشور
یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳- ۱۰:۴۳:۵۲

رونمایی از کتاب«معرفی دانشگاه شاهرود» در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کشور

در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کشور در شاهرود از کتاب «معرفی دانشگاه شاهرود» با حضور مسئولان محلی، استادان و فرهیختگان دانشگاهی رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، کتاب« معرفی دانشگاه شاهرود» توسط حسن شهنما  به مناسبت چهلمین سال تاسیس  این دانشگاه گردآوری شده است.

این کتاب متشکل از هشت بخش شامل تاریخچه دانشگاه، معرفی تشکیلات، معرفی حوزه ریاست، معرفی معاونت ها، پردیس مرکزی، پردیس مهندسی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پژوهشکده ها و مراکز پژوهشی است.

در مقدمه کتاب «معرفی دانشگاه شاهرود» آمده است: بدون شک توسعه و ارتقاء دانشگاه به دنبال اجرای طرح های مختلف و متعدد آموزشی، پژوهشی، عمرانی و رفاهی، در سایه تلاش همه مدیران دانشگاه و استفاده از اندیشه جمعی میسر شده است.

همچنین در این کتاب آمده است: دانشگاه شاهرود، دانشگاهی در حال توسعه است که با پیشینه ای 40 ساله در شهر فرهنگی شاهرود با تلاش  و پی گیری های مستمر و دلسوزانه روسای دانشگاه که از بدو تاسیس تا کنون زحمات زیادی را متحمل شده اند، در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته است.

کتاب« معرفی دانشگاه شاهرود» اثر حسن شهنما با همکاری کارشناس های آزمایشگاه ها، دفتر ریاست و مدیریت برنامه و بودجه و تحول اداری این دانشگاه به چاپ رسیده است.

 از حسن شهنما، کارشناس روابط عمومی دانشگاه شاهرود تا کنون 14 اثر در رابطه با معرفی جاذبه های شهرستان شاهرود به چاپ رسیده است.

12345