اخبار و رویدادها: سخنان رییس دانشگاه شاهرود در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان

سخنان رییس دانشگاه شاهرود در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳- ۱۴:۱۹:۳۷



سخنان رییس دانشگاه شاهرود در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان


در ابتدای این جلسه رییس دانشگاه شاهرود، انگیزه خود را برای قبول مسئولیت در درجه اول توفیق خدمت دانست و گفت: با امید، آرزومندی، اشتیاق و با داشتن آرمانهای بلند به سمت موفقیت حرکت خواهیم کرد.

دکتر محمد مهدی فاتح، هر گونه تصمیم گیری فردی و تحمل نکردن نظرات یکدیگر را تلخ عنوان نمود و با تاکید بر حکمت هایی که در اتخاذ تصمیم گیری جمعی است، تصمیم گیری مبتنی بر خرد جمعی را امید بخش دانست و گفت: اینقدر باید ظرفیت را بزرگ و بزرگتر کنیم تا کل ملت ایران در آن سهیم باشند و اگر یک ملت سهیم باشد، به میزان یک ملت کار صورت می گیرد.

وی با گرامیداشت جلسه پرسش و پاسخ و منطبق شدن آن با روز پژوهش، آن را تمرینی برای ساختن فضای نقد سازنده و رفع اشکالات کاربردی دانست و تاکید کرد: در دانشگاه همه مسئولین دست به دست یکدیگر دادیم تا با پربار نمودن فضای علمی - پژوهشی دانشگاه، دانشجویان ما با دستی پر از دانشگاه خارج شوند و آینده آنان تضمین گردد.

دکتر فاتح همچنین به  استفاده دانشجویان از تمامی لحظات و تطبیق موضوع پایان نامه ها با نیاز صنعت تاکید کرد و با بیان اینکه بزرگترین دغدغه ما خوب درس خواندن و آماده سازی فضای کار عملی دانشجویان می باشد، مدت حضور دانشجویان در دانشگاه و فعالیت های علمی و پژوهشی آنها را بهترین فرصت برای تضمین  کار در آینده عنوان نمود.

وی با اشاره به محدودیت های دانشگاه، افزایش 44 در صدی و 71 در صدی بودجه به ترتیت در بخش های تغذیه و سرویس دانشجویان را نشانه ی ایجاد امکانات بهتر برای دانشجویان دانست.

 

 

12345