اخبار و رویدادها: جلسه هیأت رئیسه دانشگاه با دانشکده کشاورزی

جلسه هیأت رئیسه دانشگاه با دانشکده کشاورزی
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳- ۱۵:۴۸:۱۹

جلسه هیأت رئیسه دانشگاه با  دانشکده کشاورزی

هیأت رئیسه دانشگاه امروز به دیدار دانشکده کشاورزی رفت.

صبح امروز دوشنبه 5 آبان ماه، دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه شاهرود به همراه هیأت رئیسه با کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شاهرود در سالن اجتماعات این دانشکده واقع در پردیس بسطام دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار صمیمانه، دکتر محمدرضا عامریان رئیس دانشکده کشاورزی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خیرمقدم به رئیس دانشگاه، معاونان و همراهان، گزارشی از وضعیت موجود دانشکده ارائه کرد و افزود: این دانشکده با دارا بودن تعداد 950 دانشجو رتبه دوم را در بیشترین تعداد دانشجویان کارشناسی در بین دانشکده های دانشگاه شاهرود دارد.

وی با ارائه آماری از گروه های آموزشی، اساتید و دانشجویان مقاطع مختلف و بیان نیازها از حمایت دکتر فاتح تقدیر نمود و با توجه به دوری مسیر پردیس کشاورزی از پردیس مرکزی و مشکلات ناشی از آن، خواستار توجه بیشتر به این دانشکده شد. دکتر عامریان با تقدیر از تلاش های سی ساله دکتر نادری، از زحمات اعضای هیأت علمی و رؤسای پیشین این دانشکده تشکر و قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه شاهرود ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام گفت: مطالبی که دکتر عامریان بیان کردند دغدغه های ما است و هر مشکل اساتید،  کارمندان و دانشجویان دانشگاه، مشکل ما است و مسئولان دانشگاه خود را موظف به رفع آن می دانند.

 دکتر فاتح با اشاره به پیگیری مسائل کلان دانشگاه، از چشم انداز مناسب اعتبارات سال آینده خبر داد و افزود: فضای همکاری علمی و پژوهشی با موسسات، با همت شما توسعه می یابد. 

وی از اعضای هیات علمی خواست که با ارائه خدمات علمی پژوهشی مورد نیاز و پرتقاضا موجبات پیشرفت دانشکده کشاورزی را فراهم نمایند و توانمندی های دانشکده را با تکمیل اطلاعات وب سایت معرفی کنند. 

دکتر فاتح در ادامه از زحمات مدیریت عمرانی دانشگاه در اجرای پروژه دانشکده مهندسی کشاورزی و پارکینگ تقدیر کرد و کسب درآمد را شرط لازم برای پیشرفت دانشگاه دانست و گفت: اگر درآمد اختصاصی دانشگاه نبود انجام پروژه های عمرانی دانشکده کشاورزی میسر نمی شد.

 رئیس دانشگاه شاهرود به جلسه خوب خود با رئیس هیأت جذب وزارت علوم اشاره کرد و از طراحی مکانیزم مناسب برای بررسی پرونده های تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه خبر داد .

وی با اشاره به بخشی از خدمات رفاهی ارائه شده به کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه در سال 93، علیرغم مشکل محدودیت بودجه و کمبود اعتبارات، توجه به نیروی انسانی را از اولویت های دانشگاه برشمرد.

دکتر فاتح همچنین ضمن ابراز رضایت از مدیریت خوب دکتر عامریان در دانشکده کشاورزی، رسیدگی به امور دانشکده ها را از جمله  وظایف ریاست هر دانشکده دانست.

در ادامه حاضران به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و اعضای هیأت رئیسه پاسخ لازم را ارائه کردند

 

12345