اخبار و رویدادها: انتصاب رئیس دانشکده مهندسی معدن دانشگاه شاهرود

انتصاب رئیس دانشکده مهندسی معدن دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳- ۱۱:۳۲:۰۵

انتصاب رئیس دانشکده مهندسی معدن دانشگاه شاهرود

طی حکمی از سوی دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه شاهرود دکتر علیرضا عرب امیری به عنوان رئیس دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک منصوب شد.

در بخش از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان رئیس دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک منصوب می شوید تا وظایف و امور محوله را بر اساس آیین نامه فوق و با هماهنگی و همکاری معاونین و مدیران محترم ستادی به انجام رسانید.

    دکتر فاتح اظهار امیدواری کرده است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و در سایه صداقت، تلاش، همدلی و همفکری با همکاران علاوه بر ارتقاء کیفی و کمی فعالیت های دانشکده زمینه انجام فعالیت های پژوهشی برون دانشگاهی فراهم شده و زمینه ارتقاء و تعالی هرچه بیشتر همکاران و دانشکده مهیا گردد. رییس دانشگاه شاهرود همچنین اذعان کرد: احترام به نظرات همکاران در دانشکده، مشورت و نظرخواهی و توجه به سوابق حرفه ای، مبنای این انتصاب بوده است.

پیش از این دکتر رضا قوامی این مسئولیت را بر عهده داشت که دکتر فاتح ضمن قبول استعفا، مراتب تقدیر و تشکر خود را از خدمات صادقانه و زحمات ارزنده وی در مدت تصدی ریاست دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک، اعلام کرد.

شایان ذکر است دکتر علیرضا عرب امیری دکتری مهندسی اکتشاف معدن، استادیار دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود و عضو انجمن ژئوفیزیکدانان اکتشافی امریکا (SEG) می باشد. وی در سال 77 مدرک کارشناسی مهندسی اکتشاف معدن خود را از دانشگاه صنعتی شاهرود، با کسب رتبه اول اخذ نموده، در سال 79 در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی اصفهان فارغ التحصیل شده و در سال 88 دانش آموخته دکتری مهندسی اکتشاف معدن از دانشگاه صنعتی شاهرود گردیده است.

12345