اخبار و رویدادها: کلیه ی پرداخت های اجاره بهاء خوابگاه دانشگاه شاهرود اینترنتی شد

کلیه ی پرداخت های اجاره بهاء خوابگاه دانشگاه شاهرود اینترنتی شد
دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳- ۲۰:۰۷:۵۶



امسال برای اولین بار کلیه ی پرداخت های اجاره بهاء خوابگاه دانشگاه شاهرود به صورت اینترنتی انجام می گردد.


روابط عمومی دانشگاه شاهرود طی دیداری با مدیر کل امور دانشجویی این دانشگاه، در خصوص تغییرات صورت گرفته در روند پرداخت اجاره بهاء خوابگاه در سال جاری گفت و گو کرد.

در ابتدا دکتر حجت احسنی طهرانی با اشاره به روند قبلی پرداخت اجاره بهاء خوابگاه، عنوان کرد: در سال های گذشته دانشجو پس از انتخاب اتاق و اطلاع از مبلغ اجاره بهاء خوابگاه، با مراجعه به بانک و پرداخت اجاره بهاء، تصویر فیش پرداختی را در سامانه ارسال و پس از تثبیت، در زمان مشخص به خوابگاه مراجعه کرده و با ارائه فیش واریزی و تایید سرپرست خوابگاه، اتاق در اختیار دانشجو قرار می گرفت، درحالی که امسال برای اولین بار کلیه ی پرداخت های اجاره بهاء خوابگاه دانشگاه شاهرود به صورت اینترنتی انجام می گردد.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه شاهرود با بیان اینکه امسال پس از انتخاب اتاق در سامانه معاونت دانشجویی، دانشجو به صورت الکترونیکی وارد سیستم پرداخت می گردد، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت اتاق انتخابی، دانشجو 48 ساعت فرصت دارد تا جهت پرداخت اجاره بهاء خوابگاه اقدام، و ابلاغ خوابگاه را در زمان تحویل اتاق به سرپرست خوابگاه ارائه نماید.

وی همچنین عنوان کرد: این روند پرداخت موجب گردیده تا دانشجویان جدید الورود، نگرانی در خصوص دریافت خوابگاه نداشته و دانشجویان از قبل بدون حضور در حوزه دانشجویی و اتلاف وقت، با سهولت اجاره بهاء خوابگاه را پرداخت و اتاق مورد نظر را تثبیت نمایند.

دکتر احسنی طهرانی گفت: از این پس درخواست وام های دانشجویی از طریق سامانه اینترنتی انجام می پذیرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد: در آینده کلیه مراحل فارغ التحصیلی دانشجویان و درخواست پیمانکاری اماکن رفاهی حوزه دانشجویی نیز، از طریق سامانه اینترنتی صورت می پذیرد.

شایان ذکر است دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت stu.shahroodut.ac.ir  مراجعه نمایند.

12345