اخبار و رویدادها: جشن بزرگ ریحانه النبی در دانشگاه شاهرود برگزار گردید

جشن بزرگ ریحانه النبی در دانشگاه شاهرود برگزار گردید
سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳- ۱۹:۱۳:۵۹



جشن ریحانه النبی ویژه دختران دانشگاه، با استقبال چشمگیر دانشجویان مواجه گردید.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود یکشنبه  31 فروردین ماه جاری جشنی را با عنوان ریحانه النبی به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم (س)، در مجتمع فرهنگی شقایق های  دانشگاه شاهرود با حضور سرپرست دانشگاه برگزار کرد. در این جشن، برنامه های متنوعی شامل تئاتر آئینی میلاد فاطمه زهرا (س) و قرائت دلنوشته دانشجویان به مادرانشان، دفنوازی گروه دختران دانشگاه، سخنرانی مادر شهید امید جوادی‌پور، مسابقه هنری و سخنرانی سرکار خانم اشرفی، استاد حوزه علمیه با موضوع اخلاق انسان کامل برگزار گردید.

جشن ریحانه النبی ویژه دختران دانشگاه شاهرود بوده و با استقبال چشمگیر دانشجویان مواجه گردید. در این مراسم دکتر محمد مهدی فاتح سرپرست دانشگاه شاهرود با ایراد سخنانی به ارزش و جایگاه زن در اسلام و در جامعه امروز ایران اسلامی اشاره نمودند و حضور دانشجویان دختر در عرصه های دانشگاهی را مبین این امر دانستند. 

دکتر محمد مهدی فاتح خطاب به دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود آینده کشور را در دستان آنان دانست و خاطر نشان کرد: دختران سرمایه های بزرگی برای کشور هستند که می توانند در آینده علاوه بر نقش مادری خود، با حضور موثر و موفق، باعث پیشرفت کشور گردند. 

در پایان این جشن از دانشجویان برگزیده در مسابقات هنری تقدیر به عمل آمد.



12345