اخبار و رویدادها: حضور دانشگاه صنعتی شاهرود در سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی تیتر

حضور دانشگاه صنعتی شاهرود در سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی تیتر
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۵:۰۲:۴۱

حضور دانشگاه صنعتی شاهرود در سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی تیتر

نشریات دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود، با به نمایش گذاشتن50 نشریه چاپ شده دانشجویی در سالی 1402-1403، حضوری قدرتمند را در سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» به میزبان دانشگاه فردوسی مشهد رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشریات دانشجویی این دانشگاه، با به نمایش گذاشتن 50 نشریه چاپ شده دانشجویی در سالی 1402-1403، حضوری قدرتمند را در سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» از 15 لغایت 18 اردیبهشت ماه جاری به میزبان دانشگاه فردوسی مشهد رقم زدند.

این جشنواره در بخش‌های رقابتی اثر برگزیده، نشریه برگزیده، فضای مجازی (سایت یا وبلاگ، نشریه صوتی یا پادکست، نشریه کاغذی ـ الکترونیک، نشریه چندرسانه‌ای، گرافیک و موشن گرافیک، فیلم خبری و فتوکلیپ) و بخش جانبی آثار با موضوعات دانشگاه و حل مسائل ملی، دانشجو و امید به آینده، دانشجو و روایت پیشرفت، دانشجو، انتخابات و مشارکت آگاهانه، دانشجو و آرمان‌های گام دوم انقلاب اسلامی و در چهار قالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و مقاله برگزار شد.

لازم به توضیح است؛ کلیه نشریات دارای مجوز از کمیته‌های ناظر بر نشریات دانشگاه‌های سراسر کشور که در فاصله زمانی یکم شهریور ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ منتشر شده‌اند و آثاری که در این نشریات انتشار یافته‌اند، امکان شرکت در این جشنواره را داشتند.

photo_2024-05-06_08-52-30

photo_2024-05-06_08-53-24


کلمات کلیدی: #حضور #دانشگاه صنعتی شاهرود #سیزدهمین جشنواره #سراسری #رسانه #نشریات دانشجویی تیتر #...3
12345