اخبار و رویدادها: نقش موثر و والای استادان و معلمان، به عنوان وارثان انبیاء الهی، در تعلیم و تربیت

نقش موثر و والای استادان و معلمان، به عنوان وارثان انبیاء الهی، در تعلیم و تربیت
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۴:۳۶:۳۴

نقش موثر و والای استادان و معلمان، به عنوان وارثان انبیاء الهی، در تعلیم و تربیت

دکتر مرتضی ایزدی فرد، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز گرامیداشت مقام معلم و استاد را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مرتضی ایزدی فرد، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز گرامیداشت مقام معلم و استاد را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

روز معلم یادآور مجاهدت و تلاش بزرگانی است که به تأسی از اسوه اخلاق و مکارم ایران اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری جلوه‌های عشق و ایثار را در جای جای این سرزمین به نمایش گذاشته اند. بی شک نقش والای استادان و معلمان، به عنوان وارثان انبیاء الهی، در تعلیم و تربیت و همچنین توسعه و تعالی کشور و تربیت نخبگان فرهیخته در همه ادوار شایسته تکریم و سپاس است.

بر کسی پوشیده نیست که در برهه حساس کنونی لازم است تا در راستای نیل به جامعه آرمانی متعهد به ارزش های اسلامی، همراه با تلاش مضاعف در به ثمر رساندن استعدادهای جوانان این مرز و بوم جهت شتاب بخشیدن به پیشرفت کشور و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، در امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری فرزندان عزیز ملت شریف ایران نیز بیش از پیش اهتمام جدی ورزیم.

مفتخریم که خداوند متعال توفیق خدمت در دانشگاهی را به ما ارزانی داشته که  افتخارات ارزشمند آن در سایه جهاد علمی استادان فرزانه رقم خورده و با استعانت از پروردگار متعال و با افتخار در سال مزین به شعار"جهش تولید با مشارکت مردم" این مسیر روشن را ادامه خواهد داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ استاد علامه شهید مرتضی مطهری (ره)، هفته معلم را به همه استادان فرهیخته تبریک عرض نموده و تلاش صادقانه تلاشگران این مجموعه وزین علمی را ارج نهاده و توفیق همگان را از درگاه احدیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.

 


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #پیام رئیس دانشگاه #روز معلم.....2
12345