اخبار و رویدادها: حضور معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی شاهرود

حضور معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳- ۱۹:۲۸:۴۳

حضور معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی شاهرود

پیرو سفررئیس جمهور و حضور هیات دولت در استان سمنان، دکترعلی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از ادای احترام به شهدای گمنام واقع در پردیس مهندسی و فناوری های نوین با حضور در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود در محل تالار کوثر با معاونین و مدیران این دانشگاه، دیدار و تبادل نظر نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیرو سفر رئیس جمهور و حضور هیات دولت در استان سمنان، عصر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری دکتر علی خطیبی معاون اداری مالی و مهندس اکبرپور مدیرکل طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از ادای احترام به شهدای گمنام واقع در پردیس مهندسی و فناوری های نوین با حضور در جلسه شورای دانشگاه در محل تالار کوثر با معاونین و مدیران دانشگاه، دیدار و تبادل نظر نمودند.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در ابتدا این جلسه ضمن عرض خیر مقدم، تبریک سال جدید و تقدیر از نظامیان غیور به جهت اقدام وعده صادق، از حاضرین جهت حضور در دیدار مردمی دکتر رئیسی رئیس جمهور مردمی دعوت نمود و گفت: دانشگاه در حال حاضر علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه های صنعتی سراسر کشور، به جهت کسب رتبه های متعدد در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در سطح استان و کشور برخوردار می باشد.

رئیس دانشگاه به پروژه های ناتمام در سطح دانشگاه اشاره نمود و همراهی بیشتر وزارت در بحث اعتبارات به جهت تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها را خواستار شد.

دکتر علی خطیبی معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز ضمن اشاره به پیروزی های اخیر و اقدامات ارزشمند وعده صادق، همزمانی سال جدید با ماه مبارک رمضان را نویدبخش رویدادهای خیر برشمرد و بیان داشت: با بررسی کامل روند تخصیص ها با وجود کمبودها، محدودیت های مالی و مشکلات اقتصادی برای سومین سال متوالی موفق به افزایش این تخصیص ها شده ایم.

      

معاون اداری و مالی وزارت عتف، به رشد 27 درصدی اعتبارات دانشگاه صنعتی شاهرود طی سال جاری اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد که با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام دانشگاه به سرانجام برسد. ایشان ضمن اشاره به قابلیت های موجود و اعضای هیات علمی توانمند این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی گردید و تاکید کرد: تلاش های متعدی در خصوص راه اندازی بورس صنعتی دانشجویان تا به الان صورت گرفته است که امید داریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل نمایند.

دکتر علی خطیبی در ادامه به راه اندازی سامانه نان و قابلیت های آن در خصوص پایان نامه های دانشجویی اشاره نمود و بر ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان به جهت دستیابی به اهداف کلان دانشگاهی تاکید ورزید.

     

در پایان این جلسه با حضور معاون اداری و مالی وزارت عتف از زحمات خیرخواهانه و مشارکت خیرین رضا افتخاری و حاج محمد رضا اجدادی در خرید خوابگاه دانشجویی به نام افتخاری قدردانی به عمل آمد.

   

پس از جلسه شورای دانشگاه، آزمایشگاه ICP-EOS واقع در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور دکتر خطیبی افتتاح و از پهباد نقشه برداری رونمایی شد. در ادامه همچنین طی بازدیدی از پروژه های نیمه تمام پردیس مهندسی کشاورزی دانشگاه نیز بازدید به عمل آمد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص آزمایشگاه ICP-EOS و پهباد نقشه برداری طی مصاحبه ای با دکتر محمدباقر رحمانی رئیس آزمایشگاه مرکزی در سایت دانشگاه منتشر خواهد شد.

 

 

                                                                                                                                 

 


کلمات کلیدی: #حضور #معاون اداری و مالی وزارت علوم #دانشگاه صنعتی شاهرود #افتاح پروژه #رئیس جمهور #هیات دولت #...3
12345