اخبار و رویدادها: عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان دانشمند برتر کشور معرفی گردید

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان دانشمند برتر کشور معرفی گردید
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲- ۱۰:۲۶:۱۷

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان دانشمند برتر کشور معرفی گردید

در سی وششمین نشست مدیرات ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور دکتر صمد امامقلی زاده عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران به عنوان دانشمند برتر کشوری در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 انتخاب گردید.

در سی وششمین نشست مدیرات ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور دکتر صمد امامقلی زاده عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران  به عنوان دانشمند برتر کشوری در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 انتخاب گردید.

طی مراسمی که 19 آذرماه در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی  وزارت علوم و تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر صمد امامقلی زاده تقدیر به عمل آمد. 

در این مراسم که با حضور دکتر صالحی معاون پژوهشی و فناوری، دکتر سیف مدیر ارتباط با صنعت و دکتر سهرابی مشاور وزیر برگزار گردید از دکتر صمد امامقلی زاده و ده نفر دیگر از دانشمندان برتر کشوری در حوزه ارتباط به صنعت تقدیر شد.

دکترامامقلی زاده دارای تخصص مهندسی آب می باشند و  تا به حال سابقه  همکاری با دستگاه های اجرایی مختلف در سطح استان و کشور مانند شركت سهامي مدیریت منابع آب ایران، شرکت  آب  منطقه اي استان سمنان، سازمان  آب و برق خوزستان، اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان سمنان، پارک علم و فناوری استان سمنان، اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، شهرک صنعتی استان سمنان، و شهرداری شاهرود دارد.

12345