آخرین بروزرسانی: 1398/9/13

Capture 

مدیریت امور پژوهشی، رکن اجرایی حوزه معاونت پژوهشی برای ساماندهی و نظارت بر فعالیت های پژوهشی دانشگاه و فراهم نمودن بسترهای لازم جهت تسریع و ارتقاء امور پژوهشی اعضاء هیات علمی و دانشجویان می باشد. بر همين اساس و با توجه به تحولات عظيم علمي كشور و اعتلاي امور پژوهشي به خصوص در سال هاي اخير و خيزش علمي كشور به منظور تحقق اهداف تبيين شده در نقشه جامع علمي كشور، اين مديريت ضمن انجام وظايف محوله، آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و گسترش تعاملات سازنده با تمامي دانش پژوهان و صاحب نظران علاقمند به پيشرفت علمي دانشگاه و كشور است. 
 

 اطلاعات قابل دسترسی از سایت مدیریت امور پژوهشی

 

 سایت مدیریت امور پژوهشی به گونه­ ای طراحی شده است که اساتید و دانشجویان محترم دانشگاه براحتی می توانند به بسیاری از اطلاعات شامل قوانین، آیین­ نامه ­هاو فرم های مربوط به امور پژوهشی دسترسی داشته باشند.

لینکهای سمت راست به ترتیب حاوی اطلاعات زیر هستند:

معرفی : شامل اطلاعات مدیر محترم امور پژوهش دانشگاه و شرح وظایف سازمانی حوزه مدیریت امور پژوهش می ­باشد.

کارکنان : شامل اطلاعات عمومی وتماس با کارکنان حوزه مدیریت پژوهش می­ باشد. این منو علاوه بر معرفی کارکنان شرح وظایف هر کدام از پرسنل را بیان می­ کند.اساتید و دانشجویان محترم در صورت نیاز به اطلاعات تخصصی در زمینه­ های مختلف پژوهشی می­ توانند با توجه به شرح وظایف مربوطه با هر کدام از کارکنان مسئول تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

 

آیین ­نامه­ ها و مقررات وزارتی

در این بخش تمامی آیین نامه ­های بالادستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه های مختلف امور پژوهش در قالب فایل­های word  یا pdf قرار گرفته است. مراجعین می­ توانند با کیلیک بروی آیکون دانلود، آیین­ نامه مورد نظر را دانلود کرده یا مطالعه نمایند.

 

آیین­ نامه ­ها و مقررات داخلی

در این بخش آخرین آیین نامه ها و دستورالعمل­ های مصوب دانشگاه در زمینه امور پژوهش قرار دارند. این آیین­ نامه­ ها و دستورالعمل ­های پس از هربار تغییر به روز رسانی می­ شوند و تمام امورپژوهشی دانشگاه با استناد به آیین نامه­ ها و دستورالعمل های موجود در این بخش انجام می ­شوند. مراجعین می­ توانند با کلیک بر روی "دانلود"، آیین­ نامه مربوطه را دریافت نمایند.

 

فرم ها :

در این بخش تمامی فرم­های لازم برای شروع یا اختتام هر فعالیت پژوهشی به صورت فایل word (با قابلیت ویرایش) قرار دارند. اعضاء محترم هیات علمی و دانشجویان با توجه به نوع فعالیت پژوهشی مورد نظر می­ توانند فایل مورد نظر را دانلود کرده و استفاده نمایند.  

فرآیند و روش:

در این بخش کلیه مدارک لازم برای شروع یا اختتام هر فعالیت پژوهشی به همراه چرخه اجرایی آن فعالیت (به صورت گرافیکی) قرار داده شده است. مدارک و چرخه های اجرایی بر اساس آیین­ نامه­ های پژوهشی دانشگاه می­باشند و چگونگی اجرا یک فعالیت پژوهشی را بیان می­ کنند.

 

پرسش و پاسخ­های متداول:

این بخش شامل پرسش­های متداولی است که معمولاً در زمینه امور پژوهشی برای اعضاء محترم هیات علمی و دانشجویان گرامی مطرح می­ باشد. برای این پرسش­های متداول، پاسخ­هایی با توجه به آیین­ نامه ­ها و مقررات موجود داده شده است. با مراجعه به این بخش، بسیاری از سوالات در زمینه امور پژوهشی پاسخ داده شده و نیاز به مراجعه یا تماس با کارشناسان حوزه امور پژوهشی را به حداقل می­ رساند. در صورتی که پرسش خاصی مدنظر باشد می­ توان آن را در بخش نظرات و پیشنهادات مطرح  نمود.

 

نظرات و پیشنهادات :

مراجعین محترم می­ توانند با مراجعه به این قسمت  نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را در زمینه امور پژوهشی با مدیر امور پژوهشی در میان بگذارند. بدیهی است پیشنهادات ارزشمند شما باعث بهبود امور اجرایی در حوزه امور پژوهشی خواهد شد.

 

تماس :

این بخش حاوی آدرس پستی و اطلاعات تماس حوزه مدیریت امور پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود می­ باشد.