آخرین بروزرسانی: 1402/10/23

 

مقام معظم رهبری : 

امروز به فضل همین شهادت ها و به برکت خون شهدا ، ملت ما ، ملت سربلند و آبرومندی است و ملت ها آبرو و عزت را این گونه باید پیدا کنند. 

 

 با عنایت به فرامین بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی ) درخصوص رسیدگی همه جانبه به امور آموزشی ، فرهنگی ، و رفاهی یادگاران معزز شهدا و ایثارگران ، و ضرورت ارائه خدمات شایسته به این عزیزان و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر ، و پیرو مصوبه جلسه 274 مورخ 70/12/20 شورای عالی انقلاب فرهنگی ، و همچنین بدنبال اصلاحیه اساسنامه طرح شاهد مصوب جلسه 152 مورخ 85/08/23 شورای معین ( براساس تفویض جلسه 592 مورخ 85/08/09 شورای عالی انقلاب فرهنگی ) اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در کلیه دانشگاه ها به عنوان مرجعی برای رسیدگی به امور آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی و رفاهی دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر تشکیل شد. 

 

اهداف و کار ویژه اصلی این ادارات : 

  1. ارائه خدمات شایسته با حفظ عزت و کرامت به دانشجویان شاهد و ایثارگر در راستای ارتقای وضعیت آموزشی ، فرهنگی و رفاهی آنان. 
  2. زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر در عرصه های علمی ، فرهنگی ، پژوهشی ، تحقیقاتی و اجتماعی در جهت رشد و تعالی بیشتر آنان.
  3. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از آثار و پیام شهیدان و ایثارگران. 

 

ارکان تشکیلاتی و ساختار سازمانی ستاد و ادارات امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاهها :

 

شبکه ارتباطی اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه :