اخبار و رویدادها: برگزاری نشست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق

برگزاری نشست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵- ۱۱:۵۷:۴۵

برگزاری نشست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق

نشست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مدیران این حوزه، رئیس دانشکده مهندسی برق و اعضای هیئت علمی این دانشکده با هدف تبیین اقدامات انجام‌شده، بررسی برنامه‌های حوزه پژوهش و فناوری و دریافت دیدگاه‌ها و پیشنهادهای اعضای هیئت علمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با حضور دکتر حسن‌پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مدیران این حوزه، رئیس دانشکده مهندسی برق و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق روز دوشنبه اول تیرماه در محل این دانشکده برگزار شد.

در این نشست، گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در دوره مسئولیت دکتر حسن‌پور ارائه شد و مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این حوزه تشریح گردید.

همچنین اقدامات صورت‌گرفته در راستای تسهیل فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی، فرآیندهای مرتبط با گرنت‌های پژوهشی، نحوه تصویب و هزینه‌کرد اعتبارات پژوهشی، یکپارچه‌سازی سامانه‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های کلان پژوهشی و سایر موضوعات مرتبط با حوزه پژوهش و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق ضمن طرح دیدگاه‌ها، پیشنهادها، انتقادات و پرسش‌های خود، مسائل و دغدغه‌های مرتبط با فعالیت‌های پژوهشی و فناوری را مطرح کردند و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و مدیران این حوزه به سؤالات و موضوعات مطرح‌شده پاسخ دادند.

این نشست در راستای تقویت ارتباط مستقیم معاونت پژوهش و فناوری با اعضای هیئت علمی، تبیین اقدامات انجام‌شده و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادهای اساتید برای بهبود فرآیندها و برنامه‌ریزی‌های آتی برگزار شد.

1_1


کلمات کلیدی: #نشست #معاونت #پژوهش و فناوری #دانشگاه #اعضای هیئت علمی #دانشکده مهندسی برق #...3
12345