به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با حضور دکتر حسنپور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مدیران این حوزه، رئیس دانشکده مهندسی برق و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق روز دوشنبه اول تیرماه در محل این دانشکده برگزار شد.
در این نشست، گزارشی از اقدامات، برنامهها و فعالیتهای انجامشده در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در دوره مسئولیت دکتر حسنپور ارائه شد و مهمترین برنامههای اجرایی این حوزه تشریح گردید.
همچنین اقدامات صورتگرفته در راستای تسهیل فعالیتهای پژوهشی اعضای هیئت علمی، فرآیندهای مرتبط با گرنتهای پژوهشی، نحوه تصویب و هزینهکرد اعتبارات پژوهشی، یکپارچهسازی سامانهها، اجرای سیاستها و برنامههای کلان پژوهشی و سایر موضوعات مرتبط با حوزه پژوهش و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق ضمن طرح دیدگاهها، پیشنهادها، انتقادات و پرسشهای خود، مسائل و دغدغههای مرتبط با فعالیتهای پژوهشی و فناوری را مطرح کردند و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و مدیران این حوزه به سؤالات و موضوعات مطرحشده پاسخ دادند.
این نشست در راستای تقویت ارتباط مستقیم معاونت پژوهش و فناوری با اعضای هیئت علمی، تبیین اقدامات انجامشده و بهرهگیری از نظرات و پیشنهادهای اساتید برای بهبود فرآیندها و برنامهریزیهای آتی برگزار شد.
