اخبار و رویدادها: رئیس دانشگاه: ورود به موقع و ظرافت بر نحوه انجام کار یک تکلیف برای روابط عمومی است.

رئیس دانشگاه: ورود به موقع و ظرافت بر نحوه انجام کار یک تکلیف برای روابط عمومی است.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۲:۱۵:۳۴

رئیس دانشگاه: ورود به موقع و ظرافت بر نحوه انجام کار یک تکلیف برای روابط عمومی است.

دکتر مرتضی ایزدی فرد، رئیس دانشگاه به ‌مناسبت 27 اردیبهشت ماه جاری «روز ارتباطات و روابط عمومی»، طی نشستی با مدیر، رئیس اداره و کارشناسان روابط‌عمومی دانشگاه، دیدار و این روز را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر مرتضی ایزدی فرد، رئیس دانشگاه به ‌مناسبت 27 اردیبهشت ماه جاری «روز ارتباطات و روابط عمومی»، طی نشستی با مدیر، رئیس اداره و کارشناسان روابط‌عمومی دانشگاه، دیدار و این روز را به ایشان تبریک گفت.

دکتر سعید حسامی مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی دانشگاه در ابتدا این نشست ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه و روز ارتباطات و روابط عمومی بر  عضويت‌ و شركت‌ در جلسه‌هاي‌ مهم‌ دانشگاه به‌ منظور آگاهي‌ از سياست ها، خط مشي‌ها، برنامه‌ها و روند فعاليت ها و نيز آگاهي‌ از نتايج‌ ساير نشست ها و گردهمايي‌ها و جلسه‌ها تاکید ورزید و گفت: تدوين‌ "تقويم‌ جامع‌ ارتباطات‌ دانشگاهي‌" در قالب‌ ملاقات ها و بازديدهاي‌ مسئولان‌ دانشگاه‌ با شخصيت هاي‌ حقيقي‌ و حقوقي‌، كاركنان‌ و اقشار مختلف‌ مردم‌ با هدف‌ تداوم‌ و گسترش‌ اصولي‌ و تلطيف‌ روابط و تنظيم‌ افكار عمومي‌ تدارك‌ تمهيدات‌ و اقدامات‌ لازم‌ براي‌ راهنمايي‌ ارباب‌ رجوع‌ و تسهيل‌ دسترسي‌ به‌ مراكز و مسئولان‌ دانشگاه ‌مهم و دربرنامه های روابط عمومی دیده شده است .

مهندس سعید موتابیان رئیس اداره روابط‌عمومی دانشگاه در ابتدای این نشست، به ارائه‌ی گزارشی از برخی اقدامات روابط‌عمومی دانشگاه در یک‌سال گذشته پرداخت و گفت: سياست گذاري‌، برنامه‌ريزي‌ و كاربرد شيوه‌ها و برنامه‌هاي‌ مناسب‌ براي‌ انعكاس‌ اهداف‌، سياست ها، فعاليت‌ها، برنامه‌ها و مواضع‌ دانشگاه‌ به‌ مخاطبان‌، رسانه‌ها و جامعه‌، گردآوري‌، جمع‌بندي‌ و تحليل‌ نظرها و ديدگاه هاي‌ مردم‌، نخبگان‌ و رسانه‌ها در زمينه‌ فعاليت هاي‌ دانشگاه‌ و ارائه‌ آن‌ به‌ مديريت‌، تلاش‌ براي‌ تقويت‌ هرچه‌ بيشتر روحيه‌ تفاهم‌ بين‌ كاركنان‌ و مديران‌ و حميت‌ دانشگاهي‌ و زمينه‌سازي‌براي‌ برقراري‌ ارتباطات‌ بين‌ آنان‌ و... از جمله وظایف روابط عمومی به شمار می رود.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان روابط عمومی دانشگاه و تاکید بر نقش مهم اطلاع رسانی به موقع فعالیت ها و اقدامات دانشگاه، اظهارداشت: اطلاع از جو عمومی جامعه و دانشگاه و همچنین ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت، یک تکلیف برای روابط عمومی است و به اصل مهم ورود به موقع و ظرافت کار اهمیت داد.

رئیس دانشگاه، ارزیابی وضعیت موجود دانشگاه و ارائه راهکار مناسب را از دیگر وظایف روابط عمومی دانست و تصریح کرد: آموزش عمومی و همگانی نیز از جمله موضوعاتی است که باید در روابط عمومی به آن توجه شود.

وی بر ضرورت انعکاس به موقع اخبار و موفقیت‌های دانشگاه، معرفی طرح‌های پژوهشی، چاپ مقالات و کتب مجموعه دانشگاه تاکید کرد و افزود: به منظور بازتاب موفق این اخبار حضور روابط عمومی و همفکری با واحدها لازم و ضروری است و باید طی جلساتی سیاست‌گذاری شده و بر این مبنا اقدام شود.

دکتر ایزدی فرد بر انتشار اخبار جذاب برای دانشجویان و معرفی امکانات دانشگاه تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های دیگر روابط عمومی انتشار این اخبار است تا منجر به جذب دانشجو شود.

در ادامه نشست، مدیر و کارشناسان روابط عمومی به بیان شرایط و ظرفیت ها در واحدهای خود و بحث و تبادل نظر در خصوص بهبود بیشتر وضع موجود پرداختند.

8


کلمات کلیدی: #رئیس دانشگاه #روابط عمومی #تقدیر #اردیبهشت #ارتباطات #...3
12345