اخبار و رویدادها: برگزاری جشن روز دختر در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری جشن روز دختر در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۳:۲۰:۳۴

برگزاری جشن روز دختر در دانشگاه صنعتی شاهرود

جشن روز دختر ویژه دانشجویان دختر، به همت مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت، جشن روز دختر را ویژه دانشجویان دختر، در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار نمود.

در این برنامه خانم یزدانی روانشناس و پژوهشگر حوزه بانوان، ضمن تکریم ارزش و جایگاه دختران در اسلام در خصوص نقش آنان در آینده سازی و سازندگی جامعه اسلامی به  ایراد سخن پرداخت.

برگزاری بخش هایی نظیر اجرای زنده موسیقی سنتی، دف نوازی، دوبله و... توسط هنرمندان کانون های فرهنگی و هنری دانشجویی را می توان از نقاط عطف این جشن باشکوه برشمرد.

گفتنی است در این برنامه، کانون تئاتر دانشگاه، ضمن پاسداشت روز دختر با اجرای نمایش ترکیبی حرکت و صدای راوی پس زمینه (پرفورمنس) تحت عنوان «پیداترین گمشده» با موضوعیت فلسفه خلقت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و اجرای دو نمایش در قالب میان پرده طنز روحوضی و تئاتر طنز «هوش برتر» شبی به یادماندنی را برای دانشجویان رقم زدند.

شایان ذکر است این جشن ۳.۵ ساعته که مورد استقبال گرم و کم نظیر دانشجویان دختر این دانشگاه قرار گرفته بود، در ساعت ۲۳ پایان یافت.

photo_2024-05-11_12-16-17photo_2024-05-11_12-15-47photo_2024-05-11_12-14-54photo_2024-05-11_12-16-33


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #جشن ویژه روز دختر #مدیریت فرهنگی و اجتماعی...2
12345