اخبار و رویدادها: تقدیر و تجلیل از تلاشگران عرصه کار به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در دانشگاه صنعتی شاهرود

تقدیر و تجلیل از تلاشگران عرصه کار به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۴:۵۴:۳۷

تقدیر و تجلیل از تلاشگران عرصه کار به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تقدیر از پرسنل شرکتی این دانشگاه در بخش اداری و خدمتگزاری ، پشتیبانی با استقبال بی نظیر کارکنان شرکتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنتی شاهرود، مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تقدیر از پرسنل شرکتی این دانشگاه در بخش خدمتگزاری و پشتیبانی با حضور رئیس و هیات رئیسه صبح روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه جاری در محل تالار دکتر پیروز واقع در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه با استقبال بی نظیر کارکنان شرکتی برگزار شد.
photo_2024-05-01_14-47-24

در ابتدا این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک این روز، به بیان مطالبی از رساله حقوق امام سجاد (ع) پرداخت و بر رعایت و حفظ عدالت در حق جامعه کارگری و همچنین توجه به عاقبت کار در امور محوله تاکید ورزید و ضمن تاکید بر رعایت توازن، گفت: خداوند متعال جایگاه و استعداد های متنوعی را برای بشر تعیین نموده است و دیدن این تفاوت در استعداد در بین افراد مختلف بسیار مهم می باشد.

ایشان به بیان توضیحاتی در خصوص شرایط لازم کارفرماها جهت ایفا مسئولیت های مربوطه پرداخت و بر تجربه، حیا، اصالت و صداقت تاکید ورزید.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز پس از بیان تبریک روز جهانی کار و کارگر و اشاره به گرامیداشت روز معلم، از زحمات همکاران شرکتی دانشگاه قدردانی نمود و ضمن اشاره به توجه در آیات و روایات در خصوص کار، بیان داشت: امروز روز کار نامگذاری شده است و طبعا این عنوان را کارگران تلاشگر به ظهور می رسانند.

دکتر ایزدی فرد کسب افتخارات مختلف توسط دانشگاه را به واسطه همکاری و مشارکت عموم جامعه بزرگ دانشگاه از جمله نیروهای شرکتی برشمرد و نیروهای شرکتی پرتلاش و دلسوز را سهیم در این افتخارات دانست.

دکتر رستمی مدیر امور اداری دانشگاه در ادامه ضمن ارائه گزارشی در خصوص تعداد پرسنل شرکتی، تعداد شرکت های پیمانکاری، انواع قراردادها و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف تا به الان پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات این نیروها در سطح دانشگاه، درخشش خدمات آنان را در ابعاد مختلف دانشگاه حتی به صورت زیبایی های بصری عنوان کرد که در معرض دید همگان و قابل قدردانی است.

دکتر رستمی در ادامه به اقدامات ارزشمند و تغییراتی در سیستم ارزیابی همکاران شرکتی از این پس اشاره نمود که پس از مراحل مختلف مورد بررسی قرار گرفته و بنا به پیاده سازی آن در دانشگاه است.

دکتر مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه در پایان این مراسم نیز ضمن تبریک این روز، به بیان نکاتی در باب این روز پرداخت و هدف همه جامعه دانشگاهی را کار در نقش ها و جایگاه های مختلف عنوان کرد. دکتر مولائی در سخنان خود بر حفظ و تقویت صداقت، نظم و عدالت توسط کلیه ارکان دانشگاه تاکید نمود و گفت: حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه با توجه به وسعت و گستردگی امور از حساسیت و مشکلاتی برخوردار است که در تلاشیم با توجه به مدیریت دو بخش منابع انسانی و همچنین مالی بر اساس همین سه اصل و دقت بر آن ها، امورات را رو به جلو پیش ببریم.

دکتر مولائی به زحمات دکتر رستمی و نگاه هوشمندانه، مدبرانه و علمی ایشان در مدیریت امور اداری پرداخت و اظهار امیدواری کرد که به گونه ای عمل شود که منابع انسانی و مالی به درستی در دانشگاه مدیریت گردد.

در پایان با حضور هیئت رئیسه و مدیرعاملین شرکت های دانشگاه از نیروهای برگزیده تقدیر و طبق قرعه نیز به ده نفر جوایزی اهدا شد.


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #آئین تقدیر از تلاشگران عرصه کار و کارگر...2
12345