اخبار و رویدادها: حضور موفق تیم های فوتسال و شنای دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات قهرمانی

حضور موفق تیم های فوتسال و شنای دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات قهرمانی
یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶- ۱۵:۳۰:۳۷

حضور موفق تیم های فوتسال و شنای دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات قهرمانی

دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با شركت در رشته های ورزشی مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاهها و موسسات اموزش عالی منطقه 9 كشور خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشجویان پسر این دانشگاه با حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان دانشگاهها و موسسات اموزش عالی منطقه 9 كشور با مربیگری حسین فرهادی پور و سرپرستی دكتر هادی باقری از تاریخ چهارشنبه 18 لغایت 24 بهمن ماه جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد موفق به كسب مقام سوم این دور از مسابقات گردیدند.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۱۲_۲۰-۴۷-۰۷

 تیم شنا  دانشجویان پسر دانشگاه صنعتی شاهرود نیز با شركت در مسابقات قهرمانی شنا دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 كشور از تاریخ چهارشنبه 18 لغایت 20 بهمن ماه 96 به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود مقام سوم را كسب نمودند.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۹_۲۱-۲۴-۵۷

اعضای این تیم حسین میرزایی، محمد درخوش، حسین شریعتی، علی سروری، احمد رضا كوه فلاح، محسن جامعی مهدی رادنیا و عارف دلارام با مربی گری مهدی رنجبریان و سرپرستی سجاد دائمی مقدم  در این مسابقات شركت كردند. احمد خراطها به عنوان سرپرست اجرایی مسابقات و سعید دقیقه رضایی از دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان ناظر و نماینده منطقه 9در این مسابقات حضور داشتند.

این دوره از مسابقات با حضور شناگرانی از دانشگاه های صنعتی شاهرود، فردوسی مشهد، حكیم سبزواری بیرجند، علمی  و كاربردی خراسان رضوی، غیرانتفاعی سناباد گلبهار و سمنان برگزار گردید.

12345