اخبار و رویدادها: انتصاب جناب آقای دکتر امیر جلالی به سمت مدیر گروه طراحی جامدات

انتصاب جناب آقای دکتر امیر جلالی به سمت مدیر گروه طراحی جامدات
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶- ۱۷:۰۳:۳۹

انتصاب جناب آقای دکتر امیر جلالی به سمت مدیر گروه طراحی جامدات

جناب آقای دکتر امیر جلالی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک به سمت مدیر گروه طراحی جامدات منصوب شدند.

جناب آقای دکتر امیر جلالی عضو محترم هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک طی حکمی از سوی ریاست محترم دانشگاه، به عنوان مدیر گروه طراحی جامدات و طراحی کاربردی منصوب گردیدند. در این حکم آمده است:

با عنايت به بند «ب» ماده «8» آئين نامه جامع مديريت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري و پيشنهاد رياست محترم دانشكده مكانيك به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به مدت دو سال به سمت مدير گروه آموزشي مهندسي طراحي جامدات و طراحي كاربردي منصوب مي‌شويد تا بر اساس آئين نامه مذكور (پيوست) نسبت به انجام وظايف محوله با هماهنگي و زير نظر رياست محترم دانشكده اقدام نماييد. 

اميد است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندي از نظرات و تجربيات همكاران محترم موجبات تعالي دانشكده را فراهم نموده و در انجام امور موفق و مؤيد باشيد.


همچنین ریاست محترم دانشگاه از زحمات و تلاش های جناب آقای دکتر احمدی در مدت تصدی مدیریت گروه مهندسی جامدات و طراحی کابردی تقدیر و تشکر کردند. در این نامه آمده است:

     احتراماً؛ بدينوسيله از زحمات صادقانه و تلاش هاي ارزنده جنابعالي در مدت تصدي مديريت گروه آموزشي مهندسي طراحي جامدات و طراحي كاربردي تشكر و قدرداني مي شود. اميد است همچون گذشته دانشگاه و دانشكده مهندسي مكانيك از خدمات علمي و اجرايي جنابعالي بهره مند گردد. 

دانشکده مهندسی مکانیک نیز ضمن آرزوی توفیق برای جناب آقای دکتر امیر جلالی در سمت مدیریت گروه طراحی جامدات، از زحمات گرانقدر جناب آقای دکتر حبیب احمدی کمال تقدیر و تشکر را دارد. 
12345