اخبار و رویدادها: اعطای جایزه ملی دكتر كاظمی آشتیانی به عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود

اعطای جایزه ملی دكتر كاظمی آشتیانی به عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶- ۰۸:۴۱:۱۷



عضو هیأت علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود موفق به كسب جایزه ارزشمند ملی «دكتر كاظمی آشتیانی» از بنیاد ملی نخبگان گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دكتر مجتبی شیوایی عضو هیأت علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك این دانشگاه، موفق به كسب جایزه ارزشمند ملی «دكتر كاظمی آشتیانی» از بنیاد ملی نخبگان گردید.

شیوایی به موجب نامه معاونت برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان، برحسب فعالیت های برجسته آموزشی، پژوهشی و نوآوری، مشمول بهره ‌مندی از جایزه «دكتر كاظمی آشتیانی» این بنیاد شده است. همچنین رتبه پژوهش، رتبه تجهیزات آزمایشگاهی و هدایای فرهنگی از تسهیلات اعطایی به مشمولان این جایزه‌ی ملی است.

شایان ذكر است به استناد تبصره مواد ۳ و ۴ آیین نامۀ «شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برترِ دانشگاهی» و به منظور اجرایی سازی بند «ب-۲» از مادّۀ ۴ آیین نامه و با هدف ایجاد زمینه مناسب اثرگذاری نخبگان در بهبود توان علمی و ارتقای هرم هیات‌ علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های‌ كشور، دانش آموختگان برتر دانشگاهی طبق شرایط این آیین نامه می‌توانند از تسهیلات فوق الذكر در قالب «جایزه دكتركاظمی آشتیانی»، به پاس خدمات علمی مرحوم دكتر سعید كاظمی آشتیانی بهره‌مند شوند.

12345