اخبار و رویدادها: حضور تاثیرگذار دو كارآفرین برتر كشوری در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

حضور تاثیرگذار دو كارآفرین برتر كشوری در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶- ۱۴:۳۰:۰۲

حضور تاثیرگذار دو كارآفرین برتر كشوری در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

به همت اداره كارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود و موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس این دانشگاه میزبان دو كارآفرین برتر كشوری بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با توجه به اینكه كارآفرینی یكی از شاخص های توسعه در كشورهای رو به رشد محسوب می شود، عصر روز چهارشنبه 17 آبان ماه جاری این دانشگاه در محل سالن اجتماعات كتابخانه پردیس مهندسی و فناوری های نوین میزبان دو كار آفرین برتر كشوری شاهرخ ظهیری پدر صنایع غذایی ایران و بنیان گذار صنایع غذایی مهرام و بابك بختیاری كارآفرین برتر كشور و بنیان گذار آیس پك بوده است.

این نشست كه به دنبال سلسله نشست های كارآفرینی در این دانشگاه برگزار گردیده است می تواند امكان استفاده صحیح از امكانات اقتصادی و خلق فرصت های تجاری جدید را برای دانشجویان فراهم آورد.

 

IMG_0046

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به اهمیت برگزاری چنین جلساتی تاكید نمود و خاطر نشان كرد: دانشجو كارآفرین هیچ گاه بیكار نمی ماند چرا كه از تمامی فرصت های پیش رو به بهترین شكل استفاده می كند.

IMG_0021

فاتح از قرار گیری این دانشگاه در تراز عملكرد ملی با رده تخصصی خبر داد و گفت: بر اساس طبقه بندی دانشگاه‌ها توسط وزارت علوم مطابق با طرح آمایش، دانشگاه صنعتی شاهرود در تراز عملكرد ملی با رده تخصصی قرار گرفت. وی توسعه آموزش، پژوهش و فناوری و كمك به رفع چالشهای كشور را به عنوان ماموریت دانشگاه عنوان نمود و افزود: این دانشگاه در بین 120 دانشگاه مطرح كشور پس از سطح بندی در چهار سطح، در سطح دوم قرار گرفت و تلاش ما بر این است كه با افتخار به سوی دانشگاهی كارآفرین گام برداریم.

IMG_0090

در ادامه بابك بختیاری كارآفرین برتر كشور و بنیان گذار آیس پك و شاهرخ ظهیری پدر صنایع غذایی ایران و بنیان گذار صنایع غذایی مهرام در فضایی صمیمی این نشست كه با استقبال خوبی از سوی دانشجویان این دانشگاه همراه بود به بیان تجربیات و فراز و نشیب های زندگی كاری خود در طول سالیان گذشته پرداختند و با بیان سختی ها و شكست هایی كه پشت سر گذاشته اند به راهكارهایی كاربردی اشاره نمودند و در نهایت برای ساختن آینده ای بهتر در فضای كسب و كار به همت، تلاش، خلق راه های جدید و كارآفرینی تاكید كردند.

12345