اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك
پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶- ۱۴:۵۲:۱۹



هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دكتر محمد مهدی فاتح به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه روز دوشنبه 22 آبان ماه سال جاری از دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

در ابتدای این جلسه دكتر علیرضا عرب امیری رئیس دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك به ارائه گزارشی در خصوص پیشرفت های دانشكده، وضعیت آزمایشگاه و كارگاه ها، تعمیرات انجام یافته در پردیس معدن آموزشی، ایجاد سایت آموزشی و تحقیقاتی ژئوفیزیك، برگزاری همایش ها وكنفرانس ها، نشر چندین شماره از مجلات علمی و پژوهشی سه گانه در دانشكده پرداخت.

 عرب امیری با مطرح نمودن كمبود فضای آموزشی برای دانشجویان دكتری، كمبود فضای فیزیكی و محدودیت برخی امكانات آزمایشگاهی، خواستار حمایت ریاست و هیات رئیسه دانشگاه جهت رفع این مشكلات شد.

دكتر فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در ابتدا ضمن ابراز همدردی با خانواده های زلزله زده درغرب كشور و تسلیت ایام عزاداری پیش رو، پس از شنیدن گزارش رئیس دانشكده و پیشنهادات اعضای هیات علمی، از فعالیت های رئیس و اعضای هیات علمی این دانشكده تقدیر و تشكر نمود و گفت: این دانشكده تاكنون پیشرفت بسیار خوبی داشته است و تمامی اعضا باید درحول همین محور فعالیت های خود را ادامه دهند.

ایشان با تبریك به واسطه قرارگیری دانشگاه در سطح 2 با توجه به شاخص های اعلام شده، این موفقیت را مرهون فعالیت های تمامی اعضای هیأت علمی دانشگاه دانست و از تمامی اعضا درخواست نمود با توجه به تصویب آئین نامه جدید ضمن مطالعه آن تمامی فعالیت های خود را برنامه محور نمایند.

دكتر فاتح با تاكید بر شعار دانشگاه كه حركت به سوی دانشگاه كارآفرین می باشد، ضمن بیان مقدماتی كه برای تبدیل دانشگاه به سمت دانشگاه كارآفرین انجام پذیرفته است، خواستار همكاری همه اعضای هیأت علمی در ارائه پیشنهادات جهت تحقق هرچه بهتر این شعار گردید.

در ادامه جلسه دكتر علی دستفان معاون پژوهشی دانشگاه به بیان آماری درخصوص تعداد مقالات دانشگاه در نمایه های ISI و Scopus و میزان شاخص H دانشكده و دانشگاه پرداخت و بر پیگیری اساتید در چاپ مقالات معتبر تاكید نمود. همچنین دكتر ناصری گودرزی معاون آموزشی دانشگاه، دكتر رمضان رمضانی معاون دانشجویی و دكتر محمدعلی مولایی معاون اداری ومالی به سوالات مطرح شده از جانب اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

12345