اخبار و رویدادها: آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح در دانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶- ۱۴:۵۷:۴۲

آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح در دانشگاه صنعتی شاهرود

با هدف شناساندن توانایی ها و قابلیت های كانون های فرهنگی و هنری، تشكل های دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود اردوی فرهنگی تفریحی ویژه دانشجویان ورودی جدید برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با هدف شناساندن توانایی ها و قابلیت های كانون های فرهنگی و هنری، تشكل های دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه، اردوی فرهنگی تفریحی ویژه دانشجویان ورودی جدید در روزهای 20 و 21 مهرماه 96 به ترتیب برای دانشجویان پسر و دانشجویان دختر،  در پردیس معدن آموزشی دانشگاه برگزار شد.

img (17)

img (14)

این اردو علاوه بر آشنایی دانشجویان با مراكز دانشجویی فعال دانشگاه توانست با حضور بخش های ورزشی و تفریحی نظیر پرتاب دارت، پرتاب حلقه، بسكتبال، والیبال، كالسكه سواری، ماشی های موتوری و... فضایی فرهنگی و مفرّح را برای دانشجویان رقم بزند.

img (6)img (02)

برگزاری كارگاه هایی نظیر آموزش اطفاء حریق توسط كارشناسان آتش نشانی شهرستان و همچنین برپایی مسابقات فرهنگی و هنری در غالب كانون ها و تشكل ها از نقاط عطف این اردو بوده است.

لازم به ذكر است این دو اردوی یك روزه با حركت اتوبوس ها و انتقال دانشجویان در ساعت 9 صبح از مقابل خوابگاه های دانشجویی و سردر پردیس مركزی به پردیس معدن آموزشی دانشگاه آغاز و با بازگشت آنها در ساعت 4 عصر پایان پذیرفت.

12345