اخبار و رویدادها: قهرماني تيم فوتسال كاركنان و اساتيد دانشگاه صنعتي شاهرود

قهرماني تيم فوتسال كاركنان و اساتيد دانشگاه صنعتي شاهرود
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶- ۱۵:۲۷:۴۹

قهرماني تيم فوتسال كاركنان و اساتيد دانشگاه صنعتي شاهرود

تيم فوتسال كاركنان و اساتيد دانشگاه صنعتي شاهرود در مسابقات فوتسال دانشگاههاي منطقه ۹ كشور به قهرماني دست يافت.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، مسابقات فوتسال كاركنان و اساتيد دانشگاههاي منطقه ۹ كشور به صورت دوره اي با حضور ۵ تيم از دانشگاه هاي فردوسي مشهد، سمنان، كوثر بجنورد، دامغان، دانشگاه صنعتي شاهرود  و به ميزباني دانشگاه سمنان در تاريخ 18 لغايت 23 شهريور ماه جاري برگزار گرديد، و تيم دانشگاه صنعتي شاهرود با حضور خود مقام اول اين دوره از مسابقات را از آن خود كرد.

photo_2017-09-17_14-10-36

تيم فوتسال دانشگاه صنعتي شاهرود با شركت محمود دهقان، منصور بسطامي، سيد محمد موسوي،  محمود بخشي، علي مهدوي ميقان، علي اصغر حسين سعيدي، حسن اعظمي، رضا رمضانيان، حمزه جلالي، خليل كلايي دارابي، هادي نوروزي، حسين رحيمي و مربي گري رضاي قاسمي و سرپرستي محمد تويه درواري دراولين بازي خود در اين دوره از مسابقات دامغان را با نتيجه سه برصفر شكست داد و درمسابقه دوم دو بر صفر بر دانشگاه سمنان غلبه كرد. همچنين در لحظات پاياني ديدار با تيم دانشگاه فردوسي مشهد با دو گل سيد محمد موسوي نتيجه دو بر صفر به نفع تيم فردوسي مشهد به برد مساوي دو تيم منجر گرديد. در ديدار چهارم نيز سه بر صفر تيم كوثر بجنورد بازنده اعلام شد و در نهايت تيم دانشگاه صنعتي شاهرود به قهرماني رسيد.

در اين دوره از مسابقات فوتسال كاركنان و اساتيد دانشگاههاي منطقه ۹ كشور تيم دانشگاه سمنان و تيم دانشگاه دامغان به ترتيب مقام دوم تا سوم را كسب نمودند.

12345