اخبار و رویدادها: اولین سه شنبه مهر ماه با همایش سلامت متفاوت در دانشگاه صنعتی شاهرود

اولین سه شنبه مهر ماه با همایش سلامت متفاوت در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶- ۱۴:۴۳:۰۴

 اولین سه شنبه مهر ماه با همایش سلامت متفاوت در دانشگاه صنعتی شاهرود

هشتمین همایش سلامت و زندگی در اولین سه شنبه مهر ماه جاری با محوریت كاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیكی و نقش آن در سلامت اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، از بهمن ماه گذشته تاكنون سه شنبه های نخست هر ماه تالار شقایق های این دانشگاه محفلی برای گردهمایی افراد بسیاری شده كه دستكم ساعتی را جهت یادگیری پیرامون حوزه های سلامت جسم و روان خود اختصـاص می دهند. هم اكنون افراد متعددی به صورت ثابت در این محفل حضور می یابند و در كنارش از خدمــات مشاوره ای رایگـان كارشناسان علوم پزشكی، روان شناسی و تربیت بدنی هم بهره مند می شوند. همایش سلامت و زندگی با دبیری دانشكده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود و با همكاری و حمایت دانشگاه علوم پزشكی، اداره ورزش و جوانان، دانشكده پزشكی دانشگاه ازاد اسلامی و آموزش و پرورش این شهرستان هر ماه با موضوعی جدید و حضور سخنرانان متخصص هر حوزه كه بیشتر استادان با سابقه دانشگاه های خوب كشور هستند، بخشی از اطلاعات و تجربه های خود را با مردم در میان می گذارند.

photo_2017-09-10_14-51-18

به منظور ادامه برگزاری این سلسله همایش ها شورای سیاستگذاری همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود با هدف همفكری در جهت برگزاری همایش سلامت و زندگی در جلسه ای كه روز یكشنبه 12 شهریور ماه مهر ماه جاری با حضور فرماندهی نیروی انتظامی سرهنگ سید مجتبی اشرفی، رئیس راهنمایی و رانندگی شاهرود سرهنگ مجید فرزانه و معاون اجتماعی نیروی انتظامی سید ابراهیم میری برگزار شد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. در این جلسه با توجه به تقارن برگزاری همایش ماه مهر با هفته نیروی انتظامی، كاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیكی و نقش آن در سلامت اجتماعی به عنوان موضوعات همایش آتی  سلامت و زتدگی مطرح و مصوب شد.

12345