اخبار و رویدادها: حضور هیات علمی دانشگاه در بزرگترین گردهمایی حوزه مهندسی زمین

حضور هیات علمی دانشگاه در بزرگترین گردهمایی حوزه مهندسی زمین
یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶- ۱۱:۱۷:۲۹



انجمن ژئومکانیک نفت ایران در هفتاد و نهمین کنفرانس و نمایشگاه انجمن اروپایی مهندسین و محققین علوم زمین شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به استناد گزارش ارسالی انجمن ژئومکانیک نفت ایران، این انجمن در هفتاد و نهمین کنفرانس و نمایشگاه انجمن اروپایی مهندسین و محققین علوم زمین در تاریخ 22 الی 24 خرداد ماه در پاریس شرکت نمود.

در این نمایشگاه که با هدف بستر سازی برای همکاری های بین المللی، شناسایی توانمندی های سایر کشورها در حوزه های انرژی، فناوری و پایداری برگزار شد، با توجه به ارایه فناوری ‌های نوین در سطح بین‌المللی از سوی شرکت ‌های خارجی، امکان برگزاری جلسات رو در رو و نشست‌های چند جانبه با صاحبان فناوری فراهم گردید.

photo_2017-06-25_11-13-13

دکتر احمد رمضان زاده رییس هیات مدیره انجمن ژئومکانیک نفت ایران و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور در این نمایشگاه به عنوان نماینده این انجمن، به حضور 6500 شرکت کننده در این کنفرانس و ارایه 1000 مقاله و همچنین حضور 350 شرکت مهندسی در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این گردهمایی را می توان به عنوان بزرگترین گردهمایی در حوزه "مهندسی زمین" یاد کرد. با توجه به اعلام رضایتمندی انجمن EAGE از برگزاری دومین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت ایران که  با مشارکت انجمن ژئومکانیک نفت ایران، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، دانشگاه صنعتی شاهرود و انجمن EAGE  در بهمن ماه سال 1395 در تهران برگزار گردید و با عنایت به مذاکرات و رایزنی های به عمل آمده، تصمیمات مهمی در خصوص برگزاری سومین دوره کنفرانس ژئومکانیک نفت گرفته شد. همچنین با توجه به همکاری های مشترک انجمن ژئومکانیک نفت ایران به عنوان انجمن همکار (Associate scoiety) انجمن اروپایی مهندسین و محققین علوم زمین (EAGE)  مجددا برای شرکت در کنفرانس آتی انجمن EAGE که در کپنهاک دانمارک برگزار خواهد شد دعوت به عمل آمد.

12345