اخبار و رویدادها: بازدید مدیران آموزش و پرورش از قابلیت های دانشگاه صنعتی شاهرود

بازدید مدیران آموزش و پرورش از قابلیت های دانشگاه صنعتی شاهرود
پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵- ۱۲:۰۵:۳۱

بازدید مدیران آموزش و پرورش از قابلیت های دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیران دبیرستان ها و هنرستان های شاهرود به منظور آشنایی بیشتر با امکانات و دستاوردهای دانشگاه صنعتی شاهرود، از قابلیت های این دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر حمید آقاجانی مشاور و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود در ابتدای جلسه گزارش مختصری از وضعیت فعلی دانشگاه در خصوص اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارمندان، دانشکده ها، آزمایشگاه ها، رشته های مختلف موجود در مقاطع مختلف تحصیلی پرداخت. وی افزود: در دانشگاه صنعتی شاهرود با همت همکاران هیات علمی چندین مجله علمی پژوهشی منتشر می شود که یافته های جدید در سطح کشور در حوزه های مختلف به چاپ می رسد. همچنین با اشاره به نشر  مقالات علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، به عقد قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی با شرکتها و سازمان های ملی و منطقه ای پرداخت و افزود: دانشگاه صنعتی با رویکرد صنعتی و ماموریت گرا با شعار حرکت به سوی فعالیتهای دانش بنیان و فناور زمینه ایجاد فضای مناسب برای دانشگاه کارآفرین را دنبال می کند تا بتواند فارغ التحصیلان خوبی را تربیت نماید.

دکتر حمید آقاجانی با اشاره به تاریخچه دانشگاه در جمع مدیران دبیرستان ها به همکاری خوب بین آموزش و پرورش و دانشگاه ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها و ارتباطات بتواند منشا خیر و برکت برای این مجموعه ها و شهرستان شود.

در این دیدار مهندس احمد باباخانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان دیدگاههای خود در زمینه ارتباط موثر و سازنده دو نهاد فرهنگی در سطح شهرستان پرداخت و افزود: استفاده از امکانات وسیع دانشگاه برای دانش آموزان شاهرودی یک شانس است.

مهندس باباخانی در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با همیاری دو نهاد بتوانیم در راستای غنی سازی اندوخته های علمی دانش آموزان و دانشجویان که مدیران و آینده سازان این مرز و بوم هستند برنامه های منسجم اجراء نماییم.

در این نشست دکتر احسنی طهرانی مدیر کل امور دانشجویی و دکتر برادران مدیر کل فرهنگی در سخنان جداگانه به نقش و جایگاه دو نهاد علمی در سطح شهرستان پرداخته و با تاکید بر تعامل خوب بین دانشگاه صنعتی شاهرود و سیستم یکپارچه آموزش و پرورش شاهرود، به بیان قابلیت های دانشگاه در حوزه های مربوطه، اثرات خوب تحصیل دانش آموزان شاهرودی در دانشگاه شهر خود و همچنین به حداقل رساندن آسیب ها، مسائل و مشکلات تاکید کردند.

دکتر احسنی طهرانی در سخنان خود با ذکر این نکته که برنامه مشابهی که در سال قبل برگزار شد آثار مثبت فراوانی داشت افزود: در برنامه ریزی که با معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود؛ مهندس کاویانی؛ داشته ایم قرار شده که امسال برنامه بازدید دانش آموزی تحت عنوان «جشنواره از دبیرستان تا دانشگاه صنعتی شاهرود» برگزار شود. 

12345