اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی شیمی و مواد دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی شیمی و مواد دانشگاه صنعتی شاهرود
پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵- ۱۱:۵۹:۰۱



 هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرودبا اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی و مواد این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 25 بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات کوثر دانشگاه با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به بیان میزان حساسیت و تاثیر شاخصهای کیفی در رده بندی و اعتبار دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: باید سعی کنیم در فضای فعالیت های پژوهشی از حضور مستمر در صنعت برای رفع معضلات و مشکلات موجود غافل نشویم و در راستای عقد قراردادهای پژوهشی برون دانشگاهی، ایجاد شرکت های دانش بنیان و در تولید علم و فناوری اقدام نماییم و همه همکاران لازم است که در این امر مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دکتر فاتح دقت نظر و بررسی موانع در بهبود کمی و کیفی ارائه دروس توسط اساتید و دانشکده ها را یادآور شد و افزود با همت همه جانبه و با همدلی و هماهنگی به پیشبرد اهداف دانشکده نوپای مهندسی شیمی و مواد فکر می کنیم و در این راه اساتید دانشکده باید نقشی فعال داشته باشند. وی با بیان اینکه در راستای ایجاد فضاهای مناسب برای آزمایشگاهها و کارگاههای فنی اقدامات شایسته ای انجام شده است افزود: برای این دانشکده هم فضاهایی دیده شده است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهید رسید.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این دیدار به اهمیت ارتباط موثر و مفید با دانشجویان و ایجاد فضاسازی مناسب فرهنگی، دقت در پاسخ گویی به سوالات دانشجویان و مهربانی و همدلی در محیط دانشگاه تاکید نمود.

در این نشست دکتر جعفری رئیس دانشکده مهندسی شیمی و مواد در گزارشی کامل از شاخصهای کمی و کیفی دانشکده؛ تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و آزمایشگاه ها، تعداد مقالات و فعالیت های پژوهشی اساتید در یک سال اخیر پرداخت و  برنامه های آتی این دانشکده را جهت پیشبرد اهداف بیان نمود. در ادامه همکاران دانشکده با بیان دیدگاه و نظرات خود در خصوص نحوه تعامل سازنده برای ایجاد فضای مناسب علمی پژوهشی پرداختند و  در پایان این دیدار صمیمی معاونین دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی این دانشکده در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

 

 

12345