اخبار و رویدادها: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود جام فجر 95

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود جام فجر 95
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵- ۱۱:۲۵:۴۳

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود جام فجر 95

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان جام فجر 95 ( یادواره زنده یاد سید مرتضی رهگشای ) در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان جام فجر 95 (یادواره زنده یاد سید مرتضی رهگشای ) دوشنبه 25 بهمن ماه جاری در سالن فجر دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور پر شور دانشگاهیان این دانشگاه برگزار گردید.

در این جشنواره دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن تبریک به دکتر رضوانی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه جهت برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان جام فجر 95 و ایجاد فضایی پر نشاط در دانشگاه،یاد و خاطره زنده یاد سید مرتضی رهگشای را گرامیداشت و خاطر نشان کرد: خانواده ها یک اصل اساسی در ایجاد فضایی شاد و صمیمی در محیط دانشگاه می باشند و در هر برنامه ی دانشگاه که خانواده ها مشارکت داشته اند شاهد موفقیت و سرزندگی در محیط بوده ایم.

دکتر فاتح با تاکید بر اینکه سرزندگی باید در دانشگاه حفظ شود، ورزش را یک اصل اساسی جهت حفظ سلامتی دانست و تاکید کرد: امروز دانشگاه صنعتی شاهرود به واسطه تلاش و حضور یکایک اعضای خانواده این دانشگاه روی پا است و در جمع 43 دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است. رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به رتبه هفتم دانشگاه در بین 25 دانشگاه صنعتی در سطح کشور و همچنین کسب مدال های متعدد ورزشی توسط دانشگاه، استمرار و حضور یکایک اعضای خانواده این دانشگاه را جهت ایجاد روحیه ای پر نشاط خواستار شد.

دکتر رضوانی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن خیرمقدم، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد بستر مناسب برای ورزشکاران دانشگاه و ادامه این مسیر دانست و به ارائه خدمات مطلوب و ایجاد فضایی پرنشاط در دانشگاه تاکید کرد. وی ضمن تقدیر از زحمات دکتر علی یونسیان رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه، به دومین همایش سلامت و زندگی سالم در شهرستان شاهرود و همزمان چهل و نهمین همایش ملی سلامت و زندگی در روز سه شنبه 3 اسفند ماه جاری ساعت 15 در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره کرد و خواستار حضور دانشگاهیان در این همایش گردید.

از دیگر برنامه‌ های جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه جام فجر ،95 قرائت سوگند نامه ورزشی، اجرای ورزش باستانی، اجرای ورزش برای تونیک، مسابقات ورزشی کارکنان حاضر در سالن و در نهایت قرعه کشی و اهدا هدایا بود.

12345