اخبار و رویدادها: پردیس معدن آموزشی از نظر ژئوتوریسمی و اکوتوریسمی ویژه است.

پردیس معدن آموزشی از نظر ژئوتوریسمی و اکوتوریسمی ویژه است.
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵- ۱۵:۰۵:۰۲



رییس و جمعی از اعضای نظام مهندسی معدن استان سمنان از پردیس معدن آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود بازدید و از نزدیک با توانمندی­های این مجموعه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان سمنان در حاشیه بازدید از این مجموعه، آن را به لحاظ علمی- آموزشی در سطح کشور بی نظیر خواند و یادآور شد که دانشگاه صنعتی شاهرود تنها دانشگاه در سطح کشور است که یک معدن آموزشی مختص به خود با امکانات ویژه دارد. مهندس برهانی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان و دانش آموختگان رشته های معدن و زمین شناسی و ژئوفیزیک بتوانند از این توانمندی به نحو شایسته ای استفاده نمایند.

وی در ادامه افزود: این مجموعه از نظر ژئوتوریسمی و اکوتوریسمی اهمیت بسیار داشته و باید تلاش شود تا به یک هدف زمین گردشگری در شرق استان سمنان معرفی شود. برهانی با اشاره به وجود امکانات رفاهی این پردیس جهت برگزاری و اجرای دوره های آموزشی- عملیاتی اعلام کرد که این موضوع را در شورای مرکزی نظام مهندسی معدن پی گیری خواهد نمود.  

در این بازدید که با حضور دکتر عرب امیری رئیس دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک، مهندس حیدرنیا، دکتر فردوست، دکتر آقاجانی و مهندس بیاری برگزار شد، از ویژگیهای منحصر به فرد منطقه به لحاظ زمین شناسی، وضعیت و امکانات تونلهای آموزشی، سایت آموزشی-کارگاهی ژئوفیزیک برای بازدید کنندگان توضیحاتی ارائه شد.

12345