اخبار و رویدادها: حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود

حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵- ۰۹:۱۳:۳۳

حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آغاز سفر یک روزه خود به استان سمنان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد فرهادی درآغاز سفر خود به استان سمنان، با حضور بر سر مزار شهدای گمنام پردیس مهندسی و فناوری این دانشگاه و ادای احترام به مقام شامخ ایشان گفت: شهدا فخر ایران و اسلام هستند که گرامیداشت یاد و خاطرشان بر ما وظیفه است.

وی با اشاره به مقام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، افزود: امروز به واقع هرآنچه از پیشرفت های علمی تا فناوری و داشته های داخلی داریم از برکت خون این شهدای گرانقدر و انقلاب اسلامی است.

افتتاح کتابخانه مرکزی و آمفی تئاتر پردیس مهندسی و فناوری های نوین دانشگاه به مساحت شش هزار و 650 متر مر بع زیر بنا در سه طبقه شامل کتابخانه، دو سالن مطالعه، مرکز پایان نامه دیجیتال و سالن آمفی تئاتر با حضور استاندار سمنان، دکتر محمد مهدی فاتح و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از دیگر برنامه های وزیر علوم در دانشگاه صنعتی شاهرود بود.

 

 

همچنین بازگشایی کنستانتره توحید، کارخانه آرد، افتتاح خوابگاه دخترانه دامغان؛ افتتاح دانشکده دامپزشکی سمنان و افتتاح ساختمان چند مستاجره دانشگاه سمنان از جمله برنامه های فرهادی در سفر یک روزه به این استان است.


کلمات کلیدی: #وزیرعلوم #یادمان شهدا #دانشگاه صنعتی شاهرود
12345