اخبار و رویدادها: بازدید مسئولان فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود از اردوی جهادی گروه اسراء

بازدید مسئولان فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود از اردوی جهادی گروه اسراء
چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵- ۰۹:۳۰:۵۹



مسئولان فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود از اردوی جهادی گروه اسراء این دانشگاه در منطقه خارتوران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر مهدی برادران مدیر امور فرهنگی و مبین الدین مردانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود، 28 تیرماه سال جاری از اردوی جهادی گروه اسراء در منطقه خارتوران بازدید به عمل آوردند.

دکتر برادران در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی، فعالیت های فرهنگی،آموزشی و عمرانی این دوره از اردوی جهادی را چشمگیر و موفقیت آمیز عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت گروه جهادی اسراء در منطقه خارتوران رضایت نسبی مردم منطقه را به دنبال داشته است.

وی احیاء و ترمیم چند رشته قنات در روستاهای این منطقه، ترمیم صدمات سیستم آبرسانی منطقه، سمپاشی دامداری های روستائیان و ترمیم مسجد و پایگاه بسیج روستای زمان آباد را از جمله فعالیت های گروه اسراء در منطقه خارتوران برشمرد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: برگزاری کلاس های آموزشی، علمی و فرهنگی با هدف استعدادیابی شامل آموزش قرآن، احکام، آزمایش های فیزیک، کیت های الکترونیکی و کاردستی از دیگر فعالیت های این گروه در منطقه خارتوران است که با استقبال قابل توجه دانش آموزان آن منطقه مواجه شده است.

دکتر برادران خاطر نشان کرد: همچنین گروه جهادی اسراء با برگزاری مسابقات مختلف بین خانواده های نیازمند به آن ها هدایایی مختلفی از جمله اسباب بازی،لوازم التحریر و پوشاک تقدیم می کنند.

اردوی جهادی گروه اسراء دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور 40 نفر از دانشجویان از 21 تیرماه لغایت 2 مردادماه در منطقه خارتوران در حال برگزاری است.


کلمات کلیدی: #فرهنگی #اردوی #جهادی
12345