اخبار و رویدادها: رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از مدیر و کارشناسان حراست این دانشگاه تقدیر کرد

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از مدیر و کارشناسان حراست این دانشگاه تقدیر کرد
یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵- ۰۹:۳۰:۰۶



به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مدیر و کارشناسان حراست دانشگاه صنعتی شاهرود با رئیس این دانشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر محمدمهدی فاتح با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم حراست تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: الحمدلله فضای دانشگاه فضای تکریم و احترام است و در این فضا کمترین هزینه به سیستم وارد می شود و در نتیجه بیشترین راندمان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به نامه مشهور مولای متقیان خطاب به مالک اشتر در خصوص به کار گماردن عیون در بخش های مختلف تحت مدیریت خود تصریح کرد: رئیس دانشگاه باید به موقع از خطرات و آسیب های موجود مطلع شود و این مهم یکی از کارویژه های اصلی حراست محسوب می شود، چرا که با انتقال اطلاعات دقیق و به موقع و به دور از هر گونه جانبداری کمک شایانی در جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیریت خواهد نمود.

دکتر فاتح با ابراز رضایت از مدیریت هوشمندانه حراست دانشگاه به واسطه اقدامات پیشگیرانه و مؤثری که داشته است گفت: مجموعه حراست با به حداقل رساندن مناقشات و حاشیه ها، دانشگاه را در پیشبرد رسالت و مأموریت اصلی خود که همان مأموریت های علمی و پژوهشی است کمک کرده است.

مهندس عباس بادپا مشاور رئیس و مدیر حراست دانشگاه نیز با ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت های حراست در حوزه های کاری خود خواستار ارائه رهنمودهای ریاست دانشگاه شد.

دکتر فاتح در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس از زحمات مدیریت و کارشناسان حراست تقدیر کرد.

 

12345